Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aktieviden - rådgivning sælges af 16 årig investor

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen 

Mit navn er Oliver Kristensen 

Jeg er 16 år gammel og går til daligt i gymnasium 

Jeg skriver dette debatindlæg, fordi jeg er interesseret i at dele min viden om aktier.

Jeg har siden jeg var 14 år gammel, sat min ind i handel med aktier, og mener derfor, jeg har en fornuftigt viden.

derfor tilbyder jeg min rådgivning om aktier til f.eks. nybegynder, som gerne vil starte måske lidt "for hyggens skyld" 

Det kræver selvfølgelig du er klar til at smide nogle penge ind i det. 

Jeg taler ud fra egen erfaring, og dertil mener at aktie handel er meget spændene, og giver også en enormt viden om blandet virksomhederne osv.

så hvis du er interesseret i dette, kan jeg komme med nogle billligere såkaldte "aktiepakker" hvor jeg sælger ud af min aktieviden

så kontakt mig venligst her på siden, eller på min e-mail Oliverkristensen1802@gmail.com

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvordan har du sammensat dine porteføljer?

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 317
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kære Oliver,

Jeg må gøre dig opmærksom på et særligt ansvar som "rådgiver" og må på det kraftigste råde dig til at tænke dig godt om inden du involverer andres penge i din (efter min mening) sparsomme viden.

Jeg vil ikke være en arrogant, bedrevidende tosse, men 2 års erfaring er INGEN erfaring på aktiemarkedet. Herunder har du startet din "erfaring" i en aktiedal, da aktiemarkedet stort set kun har været i positiv udvikling de sidste par år. Du har således ingen rigtig praktisk erfaring i et bear market, hvor de sande forvaltere viser deres kunnen. 

Der tager mange år at lære markedet rigtigt at kende - og mange flere år at blive så dygtig, at man faktisk kan kalde sig rådgiver. 

Det kan derfor være med store konsekvenser til følge at rådgive nybegyndere og uprofessionelle, hvis man selv er nybegynder.

Jeg vil klart anbefale alle former for nybegyndere at prøve deres lykke med aktieinvestering via en såkaldt demokonto, hvor man med fiktive penge kan prøve aktiemarkedet af og teste sit værd. Så gør det ikke så ondt at tabe sine penge. Og hvis man ønsker at investere, men ikke selv vil sidde og kigge på regnskaber og grafer, så benyt for guds skyld nogle rådgivere, med en MEGET solid erfaring. 

(P.S. Jeg vil betragte mig selv som en meget erfaren aktierytter - dog har jeg selv lige mistet en stor portion penge på en tysk bilfabrikantSmile) Dette havde jeg kun været mere bitter over, hvis det var en ekstern forvalter, der havde fejlinvesteret for mig! 

God aften.  

 

Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

2 år er jo ingen tid. Du har hverken oplevet det store krak i 2008 eller har en videre erfaring med IT bobler, bolige bobler, Olie krisen osv plus, vi stadig ikke er ude af den nuværende krise. Tror enda det var Martin T. som selv skrev et indlæg for et stykke tid siden, hvor han skrev at selv en abe kunne tjene penge på aktier i 2015 efter som de kun er gået op og op indtil sommeren 2015. 

Beklager Oliver men jeg har handlet med aktier siden jeg var 20 år og 28 idag. og ikke engang jeg kender market. var det så nemt, så var vi alle rige idag. 

Syntes du skulle lave en aftale om at forvalte nogle af dine forældres/egne penge (penge som kan undværes i dagligdagen) og se hvor det føre hen efter ihvertfald 2 år mere. evt få et lån i banken. og lege selvstændig den vej igennem ? 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg kan meget vel tage fejl, men jeg tror at det bliver lidt op ad bakke at sælge rådgivning som du skitserer det.

Det jeg havde gjort hvis jeg var dig, var nok at begynde at blogge om det, og få en masse folk til at følge dig.

Dernæst laver du en lille ebog som du sælger for et fornuftigt beløb på bloggen/websitet, måske gemmer du dine bedste råd og dybeste analyser til dem der køber ebogen.

Mvh Carsten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)