Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig shipping til webshopkunder i Tyskland og England

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er ved at starte en webshop målrettet det Danske, Tyske og Engelske marked. Jeg vil benytte mig af en pick & pack service hos et lagerhotel. De leverandører jeg har identificeret indtil videre, har fornuftige priser på forsendelse i DK, men er meget dyre når jeg skal sende til Tyskland eller England (+150DKK). Hvis jeg køber en bog på Amazon i England betaler jeg kun ca. 60 DKK i forsendelse.

Er der nogen der har erfaring med, hvordan jeg billigt kan sende til kunder i Tyskland og England?

VH
Martin

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt indenfor fragt handler om mængde, så jo mere du sender jo lavere priser får du hos fragtselskaberne.  Så før du shopper priser må du vurdere hvad din årlige pakke mængde vil blive til de to lande.   Prøv evt. at høre hvad Acendia kan tilbyde  Gorm fra firmaet er aktivAmino

http://www.asendia.dk/da/

En lidt anden mulighed er at sende som bulksplit   www.bring.dk/_attachment/32789?download=true 

Fra Herlev
Tilmeldt 24. Feb 14
Indlæg ialt: 62
Fra  Asendia by La Poste and Swiss Post Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Kontakt mig på mobil 26334055 eller e-mail gorm.vogelius@asendia.com, så kan jeg sagtens lave et godt tilbud til dig Tyskland og England.

Hilsen

Gorm, Asendia Danmark

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)