Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At udvikle en app?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Risskov
Tilmeldt 6. Oct 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Amino!

jeg er en 15-årig pige, som har en drøm om at blive iværksætter. Lige nu har jeg en rigtig god idé, med hensyn til at udvikle en app. Jeg vil derfor gerne høre jer, hvor mange penge man skal regne med at bruge på en app? Og hvilket firma man burde få lavet appen Hos?😜

vil egentlig bare meget gerne høre alle jeres erfaringer og tips!

tak på forhånd :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cassandra

Hvis du har tænkt dig at hyre et firma til at lave en app skal du regne med timepriser på mellem 500 - 1000,-.

Så det koster hurtigt en røvfuld knaster at lave en app. Du er 15, med masser af gå på mod sikkert :) hvorfor lærer du ikke dig selv at lave din app. Der findes masser af guides/tutorials på nettet - som kan lære dig alt det du skal bruge. Det kræver naturligvis tid - men som 15 år har du alt den tid du skal bruge i verden. Start med at google "How to create a app" eller gå på youtube - så kan du lære mange forskellige ting inden for feltet - og så til sidst have færdighederne til at sætte elementer sammen fra forskellige ting så du opnår det resultat du ønsker!

Det hårdt arbejde at få success med en app - men er viljen der - er det bare med at komme igang og klø på!

Fra Roskilde
Tilmeldt 6. Oct 15
Indlæg ialt: 4
Fra  Black Array Ltd Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cassandra,

Jeg vil skrive på engelsk fordi min dansk er ikke så godt :)

There are multiple factors that can influence the cost of a mobile app. It depends if it is intended as multiple platforms(iOS, Android, Windows Mobile) or single platform. I would suggest that you proceed with a freelancer rather than a company as it is going to be way cheaper than a company. For example, I have been developing mobile apps while working for my ex-employer and the price per hour was over 1000kr, while as a freelancer it can be as low as 300kr.

I'm a mobile developer myself, and if you're considering a freelancer, I would be glad to help you with your application.

/Daniel

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Hvis du søger hjælp til at få udviklet en app, så vil jeg meget gerne hjælpe dig.

Jeg har lavet apps siden 2009, og du kan kigge på mit portfolio her: moonsted.com

Glæder mig til at høre fra dig!

//Mathias

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)