Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af undertøj

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hørning
Tilmeldt 11. Oct 12
Indlæg ialt: 107
Fra  authentic.dk Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en webshop undervejs, hvor jeg skal sælge en bestemt type undertøj i en bestemt type stof.

Det bliver begrænset antal til at starte med (under 1000), men hvis det viser sig, at jeg evner at sælge det, så kan der jo sagtens komme mere til.

Jeg har været lidt på jagt både i Kina og Europa efter nogle leverandører, men det er ikke helt let at opdrive lige præcis dét, jeg skal bruge.

Jeg har købt varen et andet sted, men de vil selvsagt ikke sælge engros til mig :) Men det er noget a la den vare, jeg skal have lavet.

Dvs. jeg kan få 'efterlignet' den vare (som uden tvivl også kommer som no-name-vare fra Kina) og solgt den (tænker jeg). Alternativt findes der nok allerede nogen, som producerer samme type vare.

Er der nogen, der ligger inde med kontakter til ovenstående (og vil af med dem)? Der er rigtig meget dårlig kvalitet derude, som jeg gerne vil undgå.

Skriv gerne på kennethbon@gmail.com

Mvh
Kenneth

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvordan forventer du vil skal hjælpe dig, det er jo stort set ikke til at forstå om det er en metervare eller det færdige produkt du søger? 

Måske du skulle tage på en fagmesse, der vil med sikkerhed være nogen der kan hjælpe dig. 

Fra Hørning
Tilmeldt 11. Oct 12
Indlæg ialt: 107
Fra  authentic.dk Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en bestemt type vare.

Men hvis det bliver taget ilde op, finder jeg da bare ud at noget andet.

Synes bare jeg har set andre få svar ud fra to linjer og meget få oplysninger.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kenneth:
Men hvis det bliver taget ilde op, finder jeg da bare ud at noget andet.

Snup lige en  tudekiks og kom videre! 

Jep andre mange andre får svar på deres korte men præcise spørgsmål - Du skriver en helt masse uden vi på nogen måde bliver klogere på hvad det er du søger! Forventer du at vi skal kunne gætte hvad et er for et type undertøj du søger eller hvilket materiale det skal fremstilles i ?

 

Fra skovlunde
Tilmeldt 21. Jun 15
Indlæg ialt: 72
Fra  småting.dk Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

har været der, markedet er tomt, hvis du udelukkende vil have dit logo på det undertøj de tilbyder.

isæt hvis du køber fra kina, feks. fra sider som alibaba

Fra Hørning
Tilmeldt 11. Oct 12
Indlæg ialt: 107
Fra  authentic.dk Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input sizzo

Rart med nogle der er nede på jorden 😉

Jeg researcher videre.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)