Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med labelprinter og labels

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 11. Nov 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Jeg vil til enhver tid anbefale Zebra printerne, f.eks. GK 420D som er en udmærket printer til flere forskellige formål (varelabel eller pakkelabel). Jeg har arbejdet med Zebra printere de sidste 8 år og kan kun anbefale dem.

Jeg kender til, at flere af vores brugere på Pakkelabels.dk har erfaringer med Brother printere (F.eks. QL-1060N eller TD-4000). Disse printer kan også printe 10cm brede labels. Jeg har dog ikke personlige erfaringer med Brothers labelprintere.

Mvh

Hung fra Pakkelabels.dk

Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg startede brugte jeg fragtlommer, og så bare printe ud på A4 og ligge det i lommen. Det fungerede ok.

Idag har jeg en Zebra GX420d. Den er jeg utrolig glad for, den fungere bare. Bruger den bla. sammen med pakkelabels.dk.

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Tilmeldt 31. Mar 14
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Mange tak for jeres besvarelser, jeg har ikke lige fået kigget for har ikke kunne se der var nogle svar. Men jeg har gjort det som Kimmy Hansen gjorde i starten, med at bruge fragtlommer. Måske hvis det begynder at komme mange pakker vil jeg gå ud og købe en labelprinter. Men mange tak for alle jeres besvarelser.

Med venlig hilsen

Jacob

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)