Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feed back! Forever Living

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jeg vil helt simpelt lige høre om der er nogen, herinde der kender til forøver Living?

jeg kunne nemlig rigtigt lige bruge lidt råd hvis der er nogen der kender til dem, for jeg frygter lidt, at det er lidt ligesom acn som de fleste formenlig kender.

det var alt herfra på forehånd tak og go dag 

mvh alexander

Tilmeldt 14. Aug 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander.

Du har spurgt om feedback på Forever Living.

Der er ikke noget tidligere firma der har leveret en så simpel og god markedsplan, men der er selvfølgelig ligheder med flere network marketing virksomheder.

Det der er vigtigt at huske, hvis man arbejder med Forever, er at det er en rigtig god ide at tjekke op på om den person som tegner dig op selv er aktiv i teambuilding, med produkt-træningsmøder og andre aktuelle events.

Alle kan i princippet få et ID, men det er altafgørende for din start i Forever at din upline er klar til at hjælpe dig godt igang med din nye forretning.

skulle du have yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig.

Fortsat god weekend

Kenneth Falke Madsen 40 83 03 24 

Tilmeldt 21. Nov 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander.

Så vidt jeg ved er Forever Living legit nok. Det er klart at der er en lidt anden forretningsmodel end man er vant til fra en masse andre brancher. Men som mange også skriver i kommentarer om det, så er forever living produkterne rigtig gode, og som forbruger bliver man ihvertfald ikke snydt :)

Jeg håber det svarer på dit spørgsmål.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)