Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner søges til telesalg - stor opgave

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Oct 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg retter henvendelse her, idet jeg har fået til opgave at søge efter potentielle aftagere til en større telemarketing ordre i Danmark. Min klient ønsker diskret at undersøge potentielle nye samarbejdspartnere til telemarketing i Danmark. 

Opgaven består af salg af abonnementsløsninger til SOHO segmentet i Danmark, og min klient er en af de største spillere på markedet indenfor dette felt. Opgaven vil kræve en salgsflok på mellem 15 og 50 sælgere, afhængigt af hvor stor en "bid" du er interesseret i.

Hvis du har (eller kender nogen) der kunne være interesseret i en sådan salgsopgave, så blot skriv et svar her, og jeg vil kontakte dig med yderligere detaljer.

Fra Odense
Tilmeldt 1. Feb 11
Indlæg ialt: 5
Fra  RR Marketing ApS Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du skal være meget velkommen til at kontakte os, angående opgaven, så vi kan afstemme forventninger, og se hvad der kan ligge i opgaven, for begge partnere.

Vi har mange års erfaring i direkte salg over telefonen

Se evt: http://rr-marketing.dk/Kontakt-For-Telemarketingsopgaver

Mvh,

Martin

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :



Hej Telesalg 😀
Bare lige for at hjælpe dig lidt.
Hvis du gerne vil have flere og flere seriøse bud på din opgave, så skal du altså udfylde din profil, der står intet om hvem du er, eller hvad du laver, kontakt info eller noget.
Hvis man forventer at få seriøse bud, så må man også selv være prof.
Jeg kender flere her inde fra, som nemt kunne klare den opgave, men de ville slet ikke bruge bare 2 minutter på det, nå de ikke kan finde nogen oplysninger på profilen, det kunne jo være hvem som helst der hade skrevet dit indlæg.
Bare en hjælp.
Mvh. Ronnie

Venlig hilsen.

Ronnie 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)