Hej Amino
Klager har booket tid til extensionsbehandling, og betalt depositum for bestilling af det rigtige hår til personen. Klager fik efterfølgende sat håret på og var meget tilfreds, ca 13 dage efter kontakter forbrugeren mig og mener ikke at håret er af en ordenlig kvalitet. Min leverandør afviser at der er en fejl på på produktet, og når jeg sammenligner varen med noget helt nyt hår er det stort set ens. Forbrugeren ønsker at fortryde købet. Mit spørgsmål er så, kan hun det? - varen er jo usælgelig da håret er brugt og tilpasset forbrugeren. Dog frygter jeg at da forbrugeren har betalt depositum via mobilepay - at købet/aften juridisk er et "fjernsalg"? I givet fald, så er en online tids-booking jo så også et fjernsalg? - eller hva? På forhånd mange tak, jeg er i stor vildrede. |
har du taget nogle forbehold ?
Det er jo et personligt produkt og ikke en masse varer.
Men du skal jo have din leverandør til at sende dokumentation for produktet kvalitet.
eks Smykker med personlig gravering byttes og tages IKKE retur!