Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du anbefale noget software til at indsamle og vise produktanmeldelser med stjerner som kan bruges til rich snippets

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 5
Fra  Grafical.dk - Billige kontorartikler på nettet Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vi kunne godt tænke os, at få produktanmeldelser på vores webshop med stjerner, som kan bruges til rich snippets, så vi både får en SEO effekt af den tekst, kunderne skriver i produktanmeldelserne samt en øget synlighed i de organiske resultater, når stjernerne bliver vist i søgeresultaterne.

Vi har en MCB webshop, og de har desværre ikke endnu udviklet et modul til produktanmeldelser.

Vi har dog gode erfaringer med at bruge andet software ovenpå webshoppen såsom Zopimchat og Sleeknote m.v.

Kan du anbefale noget software til at indsamle og vise produktanmeldelser med stjerner som kan bruges til rich snippets, produktanmeldelserne skal kunne indsættes på webshoppen, så vi selv får seo-værdi af dem?

På forhånd tak.

Mvh

Carsten

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten,

Hvis du ønsker den 100% beste SEO så vil jeg anbefale at i laver det selv. Om i skal integrere noget ind, eller lave det selv. Så vil i altid kunne tilpasse jeres egen kode til at være så perfekt som i ønsker.

Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 12
Indlæg ialt: 75
Fra  Nativo - Digitale løsninger Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Carsten,

Tag et kig på Yotpo - https://www.yotpo.com/. Bruger selv Yotpo til mine webshop løsninger og det virker rigtig godt :-)

Med venlig hilsen

Jimmy

Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 5
Fra  Grafical.dk - Billige kontorartikler på nettet Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmi,

Tak for tippet, det vil jeg lige tjekke ud. Big Smile

Med venlig hilsen

Carsten

Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 5
Fra  Grafical.dk - Billige kontorartikler på nettet Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias,

Ja, det kunne være en mulighed, og jeg er også enig i din betragtning. Jeg er bare bange for, at den løsning med vores hostede system, vil blive meget dyrt.

Med venlig hilsen

Carsten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)