Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til min webshop, kan jeg starte sælge sådan som den er?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 19. Apr 15
Indlæg ialt: 38
Fra  mmmmmmm Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ikke kontakt dig?

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nico92:

angående det med billederne og tilladelse har jeg ikke fået nej, men de er taget lidt random fra Google, og jeg har ikke tænkt på hvorvidt jeg har tilladelse eller ikke... Hvis det er så nødvendigt vil jeg skaf tilladelse til de kommende billeder.

Jeg bliver lige nødsaget til at spørgere: ER DU SINDSYG?!

Brug af billeder fra Google, du kunne ligeså godt have stjålet en fladskærm fra Elgiganten, jeg vil anbefale dig af fjerne alle billeder du ikke har en skriftlig tilladelse til at bruge OMGÅENDE!

Og anskaffe tilladelser til brug af grafisk materiale fra en pålidelig kilde, du kan ende med at lukke før du er startet ved at bryde loven og det er jo heller ikke særlig godt for dit omdømme.

Jeg synes at du skal læse lidt op på hvad du skal gøre som webshop, virker som om at du mangler at læse: "Før jeg starter som selvstændig".

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Nico92:

Hej.

Efter et stykke tid har jeg fået sat min webshop op nu mangler jeg lige lidt feedback på siden om der nogle ting jeg kunne gøre for at give den en lidt mere "forretning look":)

Vil i herinde på Amino sige at jeg kan begynde og sætte produkter ind nu eller kræver det mere endnu? hvad syntes i? Jeg går efter et simpel udseende så det vil være overskuligt at finde rundt i. :)

Jeg må være ærlig og sige, at hvis jeg skulle handle produkter for flere tusinde kroner, så vil jeg ikke vælge din side. Der meget et professionelt touch på siden! Simpelt sagt, så konverterer siden bare ikke som den skal.

Det hele står lidt oveni hinanden, og det er ikke brugervenligt for kunden (husk du altid kun har et par sekunder til at overbevise potentielle kunder før de klikker på krydset).

God weekend.

Tilmeldt 19. Apr 15
Indlæg ialt: 38
Fra  mmmmmmm Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo mange tak for feedback:), jeg har heldigvis fået held med siden. :)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)