Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsnumre ? 5 kr i minuttet ? Opkræv betaling via telefon regning ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har længe gået med en ide omkring at starte noget telefon rådgivning, men kæmper lidt med hvorledes man kan gøre det let for kunden at betale.

Tanken var at man blot ringer ind, og betaling så kunne forgå via et betalings nummer.
Dog har TDC kun mulighed for at opkræve 2,5 kr i minuttet, ca 2 kr går til mig. Så kan ikke opkræve mere end 120 kr i timen :/

Nogle der kender til en løsning på overstående ?

Ser ud til eneste måde at gøre det på, er at opkræve betaling via en dankort løsning på websitet.
Men da jeg aldrig kan forudsige hvor længe kunden skal have rådgivning, er jeg i tvivl om hvorledes betalingen kan forgå ?

Kan jeg manuelt opkræve et bestemt beløb ved afslutning af samtalen på en eller anden måde ?

På forhånd tak for din tid :)

Tilmeldt 1. Oct 15
Indlæg ialt: 34
Fra  test Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan evt lave det så du KUN tager imod folk hvis tlf nummer kan findes i tlf bogen så deres identitet kan bekræftes, og så efterfølgende sende dem en faktura med posten.

Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var også en løsning.

Måske en nemid validering af kunden, nu hvor det skal være på tillid systemet :)

Tak for dit indput. 

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med MobilePay (der kan du sende betalingsanmodninger inden opkaldet starter) eller en overtakseret sms (donation via et keyword - "send SUPPORT til 1234 og jeg ringer dig op. Det koster 200 kr") ?  Det er da let. Du kan evt. have et nummer som der betales til og et andet der ringes til/fra.  Man kan også få et Skype-nummer som kan viderestilles, hvis du arbejder på farten eller fra forskellige lokationer.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)