Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøjleverandør

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 15
Indlæg ialt: 15
Fra  M. Nørgaard Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har startet mit eget tøj brand - jeg har en leverandør som jeg har været meget glad for, synes bare han er blevet for dyr - har fået produveret sorte og hvide t-shirts og en masse andet. 

vil rigtig gerne til at producere noget mere tøj med mit eget logo på og noget vævede labels osv... men mangler nogle leverandør med en fair pris på tøjet. jeg har endnu ikke fundet nogen leverandør, så derfor spørger jeg her – Håber at i kan hjælpe mig frem til det jeg søger.

Mvh Belgooes-flex

Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathilde,

jeg står lidt i samme situation hvor jeg leder efter en billig leverandør af tøj (hættetrøjer). Hvem har været din leverandør indtil videre?

Jeg håber det er ok at spørge, for selvom du synes han er blevet for dyr, så står jeg lige og mangler en leverandør og måske din leverandør er et sted at starte.

Leverer din leverandør også nakkelabels, hangtags, kasser/indpakning til levering og dropshipping?

Jeg tror dog på man skal til udlandet, hvis man virkeligt vil have gode priser og jeg har spurgt i en tråd jeg har startet om der er nogen der kender til leverandører i udlandet.

Mvh FalkDK

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)