Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er her en superstar i MailChimp?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Singapore
Tilmeldt 16. Feb 15
Indlæg ialt: 28
Fra  Manoanim Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har en mailing list paa MailChimp. 

Jeg var inde paa deres egen help sites, men kunne ikke finde noget om det og det kan vaere der er andre end mig der har haft samme sporgsmaal. 

Jeg opdaterede 3-4 forums med min hjemmeside og mit signup, fik en masse sign ups, super fedt! Men nu vil jeg gerne vide hvilket forum der har vaeret bedst til at skrive sig op. Er der nogen der ved om man kan se nogen steder hvilken URL mine signups kommer fra foer de skriver sig op paa min hjemmeside?

Venlig Hilsen 

kasper

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tror jeg ikke umiddelbart man kan se. Jeg plejer at lave flere lister og så kombinere dem bagefter..

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

En metode er at anvende Google Analytics, som måler på signup siden for mailchimp.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Se om dette link kan lede dig den rigtige vej:

http://kb.mailchimp.com/lists/signup-forms/determine-webpage-signup-location

Du skal nok lave en sign up form for hvert forum, men de kan linkes til samme liste.

Du kan derefter segmentere paa hidden field og lave saerskilte kampagner for hvert forum hvis du vil.

Bruger du Google analytics kan du ganske vist se hvor mange sign ups de forskellige fora har givet men du kan ikke gaa ned og se praecis hvem.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)