Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativ til Post Danmarks brevforsendelse?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 9. Jul 13
Indlæg ialt: 8
Fra  Accessories.dk Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle
Jeg har en webshop med ca. 5000 forsendelser her i 2015, vi satser på en fordobling næste år. Vi benytter i dag post danmark "alm." brev forsendelse ( A-post) med frimærker, bestemt ikke den bedste aftale vi kan finde.
90% af vores forsendelser er i dag under 100g. (19 kr) og 100g.-250g. (30 kr) Vi har pt. ca. 90 % ordre i DK og resten i Europa.

Det er vigtigt for mig at kunne holde porto udgiften i bund, og syntes det fungerer okay med brev forsendelse ifht. pakke med tracking. Værdien i forsendelserne er ikke så høj.

Nu hvor Post danmark IGEN har oplyst om stigende priser i 2016, tænker jeg det er på tide at finde et billigt og fungerende alternativ.

Hvem har god erfaring og vil dele oplevelser og viden indenfor dette?

Venligst Anne

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. May 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne Marie. 

Jeg vil meget gerne kontakte dig med henblik på at hjælpe dig.

Du kan med fordel vælge en frankeringsmaskine, og sende dine breve med B post i stedet. - Giv mig gerne et ring på 40 60 64 05, så kan vi tage en snak.

Priserne med Frankeringsmaskine ser således ud pr. 2016:

 

Mvh. Casper

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, du bliver ikke berørt Jf. Ovenstående. Derimod burde du for længst have lavet en aftale, da du vil kunne spare mange penge der. :)

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Et alternativ kan være, at lade B-post være standard i webshoppen, og så tilbyde kunderne at betale den rå merpris for A-post (dvs. uden mark-up), hvis de finder det relevant. 

Mange kunder kan godt lide lave priser, og valgmuligheder.
Og du kan nu give dem muligheden for at selv vælge mellem meget lav totalpris med lidt lang leveringstid, eller lidt højere totalpris med hurtig leveringstid. 

Blot en tanke

Fra Hellerup
Tilmeldt 17. Sep 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne Marie.

Vi leverer frankeringsmaskiner af høj kvalitet og god brugervenlighed, send mig en mail på me@danastar.dk så giver jeg dig en ide om hvor billigt det kan gøres 😀

Du kan med fordel vælge en frankeringsmaskine, og sende dine breve med B post i stedet, her er gode besparelser at hente

Mvh. Mads

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)