Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Magento "one-page check out"

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Sigulda, Letland
Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi får nu lavet en webshop i Magento til et nyt projekt.

For mig er det vigtigt at check-ud siden bliver en "one-page check-out", men ligeså vigtigt for mig er det at kunden på den side, specificeret kan se hvad hun/han har lagt i kurven + de ekstra omkostninger (fx. levering og specielle gebyrer) der er, inden han/hun trykker på "Bekræft.   

Firmaet der laver shoppen siger at det på check-ud siden kun er muligt at vise totalsummen, det kan ikke udspecificeres. At det er sådan at Magento nu engang virker, og at der ikke ligger nogen mulighed for dette i Magento som standard.

Dette er formentlig rigtigt men jeg vil nu alligevel høre om der blandt Aminos mange eksperter ikke er en eller flere der enten kan bekræfte at dette er korrekt eller fortælle mig at det rent faktisk er muligt i Magento uden at skulle bruge ekstra tid (og penge) på at programmere dette fra bunden.

Jeg håber I er med på hvad jeg mener og at Amino endnu engang kan "redde" mig.

På forhånd tak,


Esben

Esben Kalhøj, Letland

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 138
Fra  Magentomoduler.dk Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Esben

Hvis jeg forstår dig korrekt, så burde dine ønsker blive opfyldt ved de fleste onepage checkout moduler. Se f.eks. vedhæftede billede. Her er der en opsummering af kurven, subtotal, moms samt total. Er det ikke dette du ønsker på din shop?

Tilmeldt 11. Sep 15
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Esben,

Som Magentomoduler.dk anbefaler, vil jeg helt sikkert købe One page checkout, det fungere super godt og nemt.

På den måde får du løst de udfordringer som du beskriver.

- Kristoffer

På jagt efter en nem og billig webshop? Klik her

Fra Sigulda, Letland
Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Forstår jeg det korrekt at under "Gennemse din ordre" der bliver alle varene fra indkøbskurven at se, og ikke kun totalsummen?

Og bliver der under "Gennemse din ordre" også mulighed for at se de ekstra gebyrer der eventuelt kommer på ifm leverings omkrostninger m.m?

For den check-us side du har vist mig er den samme modul som de laver for mig.

Tak,

Esben

Esben Kalhøj, Letland

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 138
Fra  Magentomoduler.dk Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Esben

Det er korrekt forstået.

I ovenstående eksempel, ligger der f.eks. en vare i kurven der hedder e-conomic modul.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)