Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slikautomat

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra skovlunde
Tilmeldt 21. Jun 15
Indlæg ialt: 72
Fra  småting.dk Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Har nu gået et stykke tid og overvejet at åbne en slikautomat. 


Men, nogen der ved hvor kan man købe billige produkter henne, af slik og vand?


Tilmeldt 29. Sep 15
Indlæg ialt: 48
Fra  Ziilas - ziilas.dk Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Åbne en slikautomat?

Hvorfor vil du gerne have en slikautomat? Har du nogle større tanker bag det med tiden, eller...? 

Hvor skal din slikautomat stå henne? Inde i et solcenter eller hvordan? Med mindre du køber rigtig stort ind tror jeg det billigste er at finde en tilbudsavis frem fra supermarkederne.

Du skal nok ikke regne med et tjene specielt meget med den automat, men det lyder sgu meget hyggeligt at eje sin egen slikautomat. Smile

Held og lykke med "projektet". Yes

Hvis du skulle få brug for at lave en markedsundersøgelse har jeg allerede fundet nogle konkurrenter her:

Så længe du sælger for under 50.000 på 12 måneder (ca. 4000 om måneden) behøver du ikke at betale moms eller registrere firma. Det er bare med at gå i gang. Når året så er gået skal du regne på hvor meget du har tjent i 2015 og i din selvangivelse på SKAT.dk rubrik 12 skrive hvor meget du har tjent. Så bliver skatten automatisk opkrævet (du betaler det din normale skatteprocent er på, fra løn ex. 42% eller hvad din skat nu er på, så husk at gem ca. halvdelen af det du tjener til skattefar.)

-hilsen Zilas

Tilmeldt 29. Sep 15
Indlæg ialt: 48
Fra  Ziilas - ziilas.dk Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber det hjalp :D

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

ZiiLAS (www.ziilas.dk):
Når året så er gået skal du regne på hvor meget du har tjent i 2015 og i din selvangivelse på SKAT.dk rubrik 12 skrive hvor meget du har tjent.
rubrik 15 du - Rubrik 12 er til honorar og låst i selvangivelsen - den er kun åben i forskud

Slik og sodavand - lyder som om du skal se om ikke du lige skal registreres for punktafgifter og dermed skal ha firma hvis der indgår nogen form for import af slik/sodavand i tanken

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra skovlunde
Tilmeldt 21. Jun 15
Indlæg ialt: 72
Fra  småting.dk Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Det ikke import men købt hos inco.

desuden har jeg en genial Lokation, men regner ikke med en omsætning på mere end 50.000 kr om året, måske.

Men skal jeg betale skat hver måned?

Fra skovlunde
Tilmeldt 21. Jun 15
Indlæg ialt: 72
Fra  småting.dk Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

??

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

sizzo:
desuden har jeg en genial Lokation, men regner ikke med en omsætning på mere end 50.000 kr om året, måske.

Men skal jeg betale skat hver måned
i princip ja - du skal forskudsregistre dit forventede overskud og så trækkes skat hver måned ja

Du kan jo godt vente lidt med at forskudsregistrere men skal jo huske det før eller siden og få betalt skatten - så den ikke hober sig op.

Jeg synes nu du skal overveje om ikke andet PMV som er CVR uden moms, for at få trænet lidt og ha et CVR som kan være brugbart i flere sammenhæng

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra skovlunde
Tilmeldt 21. Jun 15
Indlæg ialt: 72
Fra  småting.dk Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

hvor lang tid må man vente??

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

reglen er at man skal forskudsregistrere når man kan = fra starten - men man kan jo ikke skrive et tal hvis man ikke kender det. År 1 sker der derfor ikke noget  men fremover kan skat så vælge selv at sætte et tal for dig og for den sags skyld låse det - Jeg ville skrive et lille tal - 100 kr i forskud for at vise du er med på du skal indberette-  og så bare tage det enten helt i slut af året med en frivillig betaling - eller til næste år hvor der så er en lille rente ekstra og så strafrente oveni fra 1/7

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)