Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Synkronisering alle kontakter

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Som de fleste andre har jeg kontakter mange steder. Facebook, Outlook, Outlook.com, Gmail, G+, Linkin og på mobil ( Andriod) m.m. 

Men jeg må indrømme det er blevet noget rod. Dels er nogen kontakter er kun få af stederne og dels er nogen dobbelt med forskellige informationer som fx 2 forskellige mail eller mangel på adresse osv. 

På et tidspunkt kom Facebook kontakter ind i Outlook.com men denne funktion er stoppet så de sidste mange kontakter mangler. 

Dertil kommer backup og usikkerheden på om man har alle med. 

Det vil være dejligt at der fandtes et online program, som samler det hele under en hat, og som er til at overskue. Så alt kommunikation med Nils var samlet og man kun skulle søge et sted for at finde hans telefon nummer. 

Hvis man fx udveksler mobilnr. på sin mobil eller får en ny ven på FB så skal man ikke tænke på at opdatere flere steder. 

Har du et forslag?

Findes det ikke findes,  så må der være en, som kan tjene kassen ved at lave det.... 

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

sæt dig ned og lav en data plan, der skal fremadrettet kun være et sted hvor du opbevarer data. jeg mener du med fordel kan vælge et crm system til dette. Alle de steder hvor du modtager data fra skal synkronisere op mod crm systemet.

freadrettet nytter det heller ikke noget at du bruger flere email clienter eksempelvis både gmail og outlook. 

For at rydde op i de data du har kan du bruge eksempelvis http://www.scrubly.com

Access kan også anvendes men ikke helt så effektivt.

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Jesper

Programmet tjekker jeg lige ud.

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Uha.. Programmet har nu kørt i 20 timer og er stadig ikke færdig.. Det er bare gmail som bliver gennemgået.. Op af bakke..

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Der maa vaere noget galt saa lang tid skal det ikke tage

Hava fil format bruger du?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag et kig på Owncloud, det bruger jeg til kalender og kontakter - og så hoster jeg det selv så det er mig selv der står for sikkerhed og backup, så er jeg sikker på det er gjort ordentligt :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)