Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback af ny markedsplads/socialt netværk for tøj og mode

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er

Jeg har i løbet af den sidste måned været i gang med, at designe en ny hjemmeside. Konceptet på hjemmesiden er at man skal kunne uploade og dele billeder, som på Facebook, Instagram osv.

Når man uploader et billede kan man i stedet for at skrive tags, angive hvilke mærker man bærer/der er på billedet. I takt med at man får uploadet en portfolio af sit tøj kan man vælge at sætte nogle af mærkerne til salg.

Når man vælger at sætte et mærke / et bestemt stykke tøj til salg kan andre brugere byde på det bestemte stykke.

Systemet er sat op med de mest basale funktioner til som cover, profilbillede, beskeder osv. der indgår i et socialt netværk.

Jeg har lavet en forside, men har også allerede en anden forside som der bliver skiftet til i takt med at der kommer mere indhold på siden. Så forsiden er ikke så kritisk i min søgen for feedback (i hvertfald ikke lige nu).

Jeg har oprettet en bruger til amino's brugere såfremt du vil bruge et minut på at kigge det lidt igennem.

Brugernavn: Amino

Kodeord: aminodemo

Hjemmesiden er: www.bystoker.com

Direkte til login: www.bystoker.com/log-in/

Prøv registrering: www.bystoker.com/register/ (jeg har fjernet email bekræftelse).

Hvad jeg er i gang med / er klar over:

- 'Account', 'Settings', 'Wishlist' er "standard" sider uden indhold.

- 'Explore' og 'Explore' -> 'All' er "standard" sider uden indhold.

- 'About' og 'Contact' er bare opsat, mangler også.

- Man kan ikke slette mærker tilføjet til billeder.

Alt andet - kom med det (:

Jeg tager alt feedback meget seriøst, så hvis du hader hvad du ser, så vil jeg meget gerne høre det. Det er udelukkende positivt for mig at få det ændret inden jeg begynder på markedsføring osv. :)

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)