Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du om at handle ind på nettet?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Sep 15
Indlæg ialt: 48
Fra  Ziilas - ziilas.dk Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad synes du om Nemlig.com, Aarstiderne, SkagenFood, Osuma.dk, Flipkiosk.dk osv. osv... har du prøvet det før, er det fremtiden??

Hvad er godt og dårligt?

Hvorfor er din lokale Irma bedre?

Lad os høre...

Tilmeldt 29. Sep 15
Indlæg ialt: 48
Fra  Ziilas - ziilas.dk Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv 4 gange bestilt på Flipkiosk.dk klokken 22:00-00:00 i weekenden eller fredag og fik leveret altid leveret på ca. 10 minutter til beløb på mellem 35,-til 122,- Der leveres i hele StorKøbenhavn. Skræmmende at de kom hurtigere end både vores politi og ambulance, dengang man havde brug for dem.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg handler alle mine dagligvarer ind online, og er vel højest i et supermarked en gang i måneden. 

Jeg gider ikke bruge tid på det, når jeg hurtigt med min iPhone kan bestille de varer jeg skal bruge, og så få dem leveret til døren. De dage hvor jeg kører i cirkler for at finde en p-plads, traver rundt i butikker, står i kø for at betale og slæber rundt på tunge poser er ovre Smile

Mvh Carsten

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville aldrig, købe dagligvare på nettet, har prøvet, Skagen fisk og årstiderne, men jeg vil selv se kvaliteten på de fødevare som jeg køber, jeg vil selv have lov til at vælge mine bøffer og ikke bare nøjes med dem pakke som de sender ud, for ikke at tale om frugt, der er ikke nogen som skal vælge min frugt.
Nu sidder der sikkert en masse der ude som siger at de har bestilt 1000 gange og det fejlet ikke noget, og kvaliteten var i top, ja ja men jeg vælger selv de vare som jeg skal spise, inden jeg betaler for dem.
Og derfor vil jeg aldrig købe daglig bare på nettet

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 29. Sep 15
Indlæg ialt: 48
Fra  Ziilas - ziilas.dk Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar, ja det er blandede meninger der er om e-dagligvarehandel...

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er praktisk, især hvis der er tale om større mængder. Foretrækker dog at kører ned for at købe frugt, grønt, kød og kølevarer i butikken. Frugt og grønt er fordi jeg selv vil vælge og ved kød/kølevare er årsagen temperaturen undervejs. Mælkeprodukter eller laks smager eksempelvis ikke særlig godt, hvis det har stået med for høje temperaturer.

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 12
Indlæg ialt: 22
Fra  Brandpartner v/Nicolai Sørensen Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes personligt at det er lækkert at handle på nettet. Det kommer lige til døren, og man kan hurtigt se om ting er på lager eller ej :-)

Den eneste udfordring er at handle med tøj, ure mv. da man ikke kan opleve pasform og kvalitet.

Jeg føler desværre at nettet flyder med dårlige webshops i dag, men heldgivs er der endnu flere som er super gode! :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)