Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fotograf-Iværksætter-Partner søges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 26
Fra  StudieGo Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ensom fotograf & iværksætter søger partner i firma

Kære iværksætter/fotograf


Sidste år blev jeg enig med mig selv om at jeg aldrig skulle have et lønmodtagerjob, jeg smed alt hvad jeg havde i hånden, opsagde min lejlighed og investerede alt i mit nye firma KBHfilm. Jeg ville lave musikvideoer.
Hårdt arbejde og overnatning i bilen - det må da give gevinst og succes efter et par måneder - tænkte jeg.

I dag, ca. 2 år efter er jeg netop flyttet tilbage i min lejlighed.
Så nu er jeg back-to-basic. Jeg gik lige nøjagtigt ikke konkurs, men jeg er stadig en fattigrøv.

I dag hedder mit firma ikke længere KBHfilm men KBHfoto. En fotografisk virksomhed som tager portrætter/photoshoots og produktbilleder.

Mit firma overlevede og at være selvstændig erhvervsdrivende er stadig drømmen. Men ikke at have kollegaer eller partnere i firmaet er et helvede. Jeg ved at to hjerner tænker bedre end en.
________________

Jeg ønsker en partner som vil være med til at udvikle virksomheden videre og som frem for alt er alsidig.

KBHfoto er inden for de sidste par måneder blevet en overskudsforretning. Men det betyder ikke at jeg trækker en løn ud til mig selv - ganske vist køber jeg mad når jeg arbejder, men resten re-investerer jeg i firmaet i håb om at KBHfoto kan gro endnu mere de næste måneder - så jeg måske i sidste endu kan trække en løn ud til mig selv med god samvittighed.

Det samme skal du være forberedt på.

Du skal ikke arbejde sammen med mig hvis du vil være fast-ansat fotograf på timebasis.

Du skal tage ansvar for hele virksomheden, og være med til at udvikle den.
Jeg er ikke din chef, du er ikke min. Vi er partnere og sammen med til at skabe noget større.

Sammen aftaler vi hvilken vej virksomheden skal gå. Hvilke arbejdsopgaver vi prioriterer og hvordan pengene skal håndteres.
I dag er KBHfoto en enkeltmandsvirksomhed, men vi kan overveje en ny virksomhedsform hvis ønskes.

Jeg arbejder i et fotostudie på Immerkær 52, 2650 Hvidovre lige ved siden af Rødovre st.


Jeg sætter stor pris på
At du er ung
Du er fotograf og kender photoshop
Har (lidt) kendskab til regnskab
Har rigeligt af tid
Er dedikeret
Er god til at kommunikere og kritisere/sætte spørgsmålstegn

Stik mig et kald eller en mail, så kan vi mødes over en kop kaffe.

Venlig hilsen
Jonatan Harring, fotograf & iværksætter
jh@kbhfoto.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)