Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rengøringsfirma - er det muligt?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Sep 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er efterhånden så mange rengøringsfirmaer, så er der overhovedet en chance for at få noget op at køre ?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, hvis du er bedre end alle de andre :-) .. Behovet er konstant, markedet er stort så....

Tilmeldt 4. Sep 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er min kæreste, der drømmer om at starte sådan en virksomhed. Han har gjort rent for tre andre firmaer og skal snart på kursus. Jeg forestiller mig, at det pynter ret godt på et CV? At være bedre end andre, hvad indebærer det? Og skal vi helst også være billigere end andre?

Tilmeldt 4. Sep 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Andre input?:)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Enormt presset branche, især erhvervsrengøring. Stor konkurrence. Prøv det af, men det bliver nok hårdt

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nok ikke realistisk både at være bedre og billigere på samme tid;) Min erfaring er at du skal opbygge tillid hos dine kunder. Kan de anbefale dig videre til andre, så kommer det nok til at gå. Bevæger du dig over i en niche og bliver kendt for at kunne noget SÆRLIGT, som andre IKKE kan, så har du for alvor fat i noget stort.

Jeg ved ikke noget værre end at se sådan et slogan som jeg så for nylig:"SUPER, DUPER FANTASTISK TOTALSERVICE - NAVNET siger det HELE!!!" - navnet ændret lidt, da jeg ikke vil være efter nogle bestemte. Men jeg synes det er synd at nogle starter den slags firmaer. For det passer ikke. INGEN kan være bedst til alt. Måske kan du være "bedst" indenfor trappevask. Eller du kan være sygelig god og pålidelig til at pudse vinduer eller noget andet.

Så mit råd til dig er at du skal finde det du brænder for og træne på at blive rigtig god og tilbyde et rigtigt godt produkt. Så skal anbefalingerne nok komme;)

Personligt har jeg selv valgt tæpperens som det område jeg brænder mest for og efter nogle år, afhængig af hvor ihærdig du er, så sker der det at 80/20 reglen slår til. I dag tjener jeg 80% af min omsætning på 20% af mit arbejde. Eller sagt på en anden måde:Nogle vil betale mig 5 gange så meget som hvis jeg skulle lave traditionel rengøring for dem. For det kan de jo alle sammen;) Så mit råd er at du skal gøre det du brænder for, så bliver du så god at du nemt kan leve af det;)

Held og lykke

Lars Fjord

TRY.dk

Tilmeldt 5. Oct 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 01:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan sælge, kan vi booke møder for dig og har allerede 3 rengøringskunder, hvor vi booker deres møder.

Du betaler kun for møderne og ikke for emner eller andre ydelser - NO CURE NO PAY.

Skriv hvis du har interesse.

Hilsen

Roberto

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)