Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annonce om hjælp med produkttekst o.l. mod bet.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Oct 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Lige en kort præsentation af mig selv. Mit navn er Ulrik Kristensen, og jeg er 24 år gammel. Jeg er uddannet inden for detail, inden for tøjbutik. Jeg har 5 års erfaring fra tøjbranchen, og det sidste år som førstemand i butikken. Derefter har jeg arbejdet i fakta i Tyskland som en slags blæksprutte. Nu er jeg ved at uddanne mig til serviceøkonom, og bagefter venter mig en bachelor i service.

Jeg syntes det kunne være rigtig fedt hvis jeg kunne hjælpe andre virksomheder, med enten at skrive produktbeskrivelser eller skriver nogle super sprøde artikler. Jeg kan også  hjælpe med at udarbejde spørgeskemaer, og finde ud af hvilke målgrupper de skal sendes ud til. Jeg ved ikke om folk stadig benytter sig af den slags tilbud, eller om man outsourcer, og finder andre firmaer der kan det man ikke selv er så god til. Men jeg håber på nogle positive respons, og for at gøre det helt klart så forventer jeg ikke en at tjene rigtig mange penge på det her, det er ikke derfor jeg gør det. Jeg har altid haft et meget stort behov for at hjælpe andre mennesker, med det som jeg har kunne bidrage med. Samtidig tror jeg også på at jeg ville kunne udvikle mig selv, både personligt og fagligt ved at hjælpe andre. Selvfølgelig arbejder jeg heller ikke gratis da jeg vil bruge lang tid på de projekter jeg bliver kastet ud i, men prisen er det mindste problem, bare du har en opgave til mig. Jeg glæder mig til at hører fra dig.

Mvh Ulrik Kristensen.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)