Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du hjælpe mig, hvis noget går galt?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde, jeg er en ydmyg ung (kommende) iværksætter, som starter min første virksomhed op om et par måneder (en webshop).

Jeg læser og hører mange steder, at man ofte vil løbe ind i problemer osv.. derfor er jeg meget interesseret i 1 eller flere personer, som jeg kan skrive til, når/hvis noget skulle gå galt - altså en form for sikkerhedsnet. Det vil betyde alt for mig, at kunne skrive til en erfaren iværksætter, hvis jeg skulle løbe ned i et hul af problemer.

Er der en eller flere af jer gavmilde personer, som vil dele jeres Email måske FB oplysninger med mig, så jeg kan komme i kontakt med dig/jer, hvis jeg (på dét tidspunkt) skulle løbe ind i problemer? :-)

Hvis du er interesseret i at dele oplysninger, kan du blot skrive til mig privat :-)

- På forhånd tak!

mvh. Erik

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken type problemer?

Generelle problemer som vi alle oplever som iværksætter kan du jo spørge her på amino og få kvalificerede svar.

Når det kommer til mere tekniske problemer eller hjælp med din webshop, er det typisk noget der følger med den løsning du vælger eller noget du betaler ekstra for.

Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bryan. Kan godt se hvad du mener. 

Det er nok mest problemer med webshoppen, måske skat, eller bare nogle undre spørgsmål eller bare om det hele generelt.

Jeg har god erfaring med, når man har en dialog mellem 4 øjne og søger derfor stadig personer, som har erfaring og som kan hjælpe, hvis der skulle komme hastende problemer :-).

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vælger den rigtige e-handelsløsning og de rigtige samarbejdspartnere, så kommer du godt på vej. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)