Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny partner søges til stylings og biludstyr webshop

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. May 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Østjysk stylings webshop søger ny partner pr 01.11.2015 pga. Sygedom.

 

Webshoppen er en kendt spiller på markedet, og har ca. 20-25 dygtige leverandør i hele EU som gør at vores virksomhed kan levere alt fra pære til specielle designet kofanger, så vi kar godt 12.000 produkter live på shoppen, men der et produkt katalog på godt 25-30.000 produkter, det vil sige at vi står ved en skillevej hvor man skal overveje om man vil havde alt på shoppen eller om man skal gå mere målrettet til værks.

Shopen har i dag 2 ejer og det er nok også sådan jeg vil fortrække det skal være i fremtiden så jeg tilbyder et ejerskab 50/50 eller 60/40.

 

Vi to ejer overtog virksomheden for godt et år siden, på det år som der er gået er der sket rigtig meget.

Vi har fået 2-3 produkt grupper som kun vi forhandler i Danmark det gør også at vi har en stor mulighed for at sælge vores produkter B2B og havde en stor avance på de produkter.

Vi har fået et lille lager med kontor til de produkter som vi ikke dropshipper.

Vi har været på 3 messer i år hvor der har været en rigtig gode respons på vores produkter.

Vi har markedsført os i et af de store bilblade hver måned.

Vi har også købt en stylingsbil som sparker R..! der bliver brug til udstilling.

 

Jeg har som udgangspunkt svært ved at værdisætte virksomheden da alle de tiltage der er gjort ikke helt kan måle sig på bundlinjen, da der også har været nogle investering som gør at det første år ikke rigtige giver det store overskud, men vi har fordoblet vores omsætning.

 

De faktiske tal.

 

Indkøb af inventar pc,er m.m. 55.000 kr

Indskud 10.000 kr

Bil 40.000 kr

Lager ca. 35.000 kr

Webshoppen 75.000 kr

Total i alt. 215.000 kr

Så din andel 107.500 kr

Der er ikke hævet noget løn i 2015 da det var en del af aftalen, da vi ville lade pengene stå i virksomheden for at havde noget at opbygge den med.

 

Vi har drevet virksomheden som en bibeskæftigelse og har lagt ca. 2 arbejdsdage i virksomheden pr. uge. Det er dog oplagt at der bliver lagt mere tid i virksomheden, da der nu er lagt et godt fundament.

Så er biler lige dig, og har du lidt penge energi et par 3-4 timer pr. dag eller mere, så der det måske dig der skal være den nye partner i webshoppen. 

Jeg har valgt ikke at skrive navnet på virksomheden, da Amino er super i seo og det er ikke altid en fordel når en virksomhed skifter hænder.

Er der noget jeg ikke her fået med så smid en pb.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)