Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Løvens hule! m.m. på DR

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 29. Sep 15
Indlæg ialt: 48
Fra  Ziilas - ziilas.dk Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes klart du skal tage chancen. Hvis du er 100% seriøs, kompetent og velforberedt, vil din "præsentation" og efterfølgende feedback også være det. Så skal du ikke tænke over om der går reality i den.

Du skal også huske at du først skal give accept på at dit "klip" bliver vist i tv, EFTER det er filmet/klippet færdig og du har set det igennem. Derfor kan du selvfølgelig nægte at klippet bliver vist hvis du ikke føler for det (og er ligeglad med den opmærksomhed/reklame det giver) og stadig beholde investeringen. Det er der dog ingen endnu der har gjort.

Har kun hørt om en ung 19 årig knægt der var så f**ing nervøs, at det ville være synd at vise det (hvilket det heller ikke blev da han ikke gav accept efterfølgende)

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:

Det undre mig at de vil invistere med så lidt info og viden om firmaerne.
Normalt ville de vel vide alt fra a-z , vende hver en sten før de invistere vil jeg mene..

Der er jo ingen der siger at de kun er derinde i 10 minutter. De er der måske 1-1,5 time, og så bliver det klippet sammen. Desuden er der stadig kontrakter mv. man skal blive enige om bagefter.

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Tilmeldt 29. Sep 15
Indlæg ialt: 48
Fra  Ziilas - ziilas.dk Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Gad vide om nogen af investeringerne er blevet trukket tilbage, eller i det mindste blevet rettet på, efter der er blevet dykket længere ned i virksomhedernes tal...

Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 180
Fra  Vuuh Group ApS Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

ZiiLAS (www.ziilas.dk):

Synes klart du skal tage chancen. Hvis du er 100% seriøs, kompetent og velforberedt, vil din "præsentation" og efterfølgende feedback også være det. Så skal du ikke tænke over om der går reality i den.

Du skal også huske at du først skal give accept på at dit "klip" bliver vist i tv, EFTER det er filmet/klippet færdig og du har set det igennem. Derfor kan du selvfølgelig nægte at klippet bliver vist hvis du ikke føler for det (og er ligeglad med den opmærksomhed/reklame det giver) og stadig beholde investeringen. Det er der dog ingen endnu der har gjort.

Har kun hørt om en ung 19 årig knægt der var så f**ing nervøs, at det ville være synd at vise det (hvilket det heller ikke blev da han ikke gav accept efterfølgende)

Vås, du giver tilladelse på forhånd og har ingen indflydelse :)

Tilmeldt 15. Oct 15
Indlæg ialt: 1
Fra  opp Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes de skulle vise mere af hvad som sker efterfølgende. Tror folk har lidt en fornemmelse af der bare bliver leveret et kontonummer der betales til.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har flere af løverne fra DR1 TV udsendelsen og jeg kan da fortælle at jeg får opdateringer på de løver (dem jeg har i mit LinkedIn netværk) at de er gået ind som investor i de projekter de lover penge til i udsendelsen, så jeg er da ret sikker på at de rent faktisk smider penge efter de projekter de fortæller seerne at de gerne vil investere i.

Dette bare lige for at smide mine "erfaringer" og hvad jeg har set i mit netværk i relation til udsendelsen.

Ha en fantastisk dag.

//Kim

Tilmeldt 29. Sep 15
Indlæg ialt: 48
Fra  Ziilas - ziilas.dk Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Steffen, hvis vi snakker om kommercielt tv som TV3, Kanal 5 og også for det meste TV2 osv er det rigtigt, at du giver accept på forhånd, og så kanalerne gøre hvad der passer dem med de tv klip, men når vi snakker Public Service DR, som bliver drevet af licenspenge, samtidig med der bliver ført kontrol fra Folketingets side, så vil man som deltager i et program altid kunne tjekke klippene igennem, og først give samtykke derefter. Det er en del af Public service, at man både varetager seernes, men også de medvirkendes interesser efter bedste evne.

Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 180
Fra  Vuuh Group ApS Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ZiiLAS (www.ziilas.dk):

Steffen, hvis vi snakker om kommercielt tv som TV3, Kanal 5 og også for det meste TV2 osv er det rigtigt, at du giver accept på forhånd, og så kanalerne gøre hvad der passer dem med de tv klip, men når vi snakker Public Service DR, som bliver drevet af licenspenge, samtidig med der bliver ført kontrol fra Folketingets side, så vil man som deltager i et program altid kunne tjekke klippene igennem, og først give samtykke derefter. Det er en del af Public service, at man både varetager seernes, men også de medvirkendes interesser efter bedste evne.

Nu ved jeg som fact, at det ikke er sådan :) - ALLE signerer på forhånd på at alt må blive vist.

Desuden er programmet ikke produceret af DR, DR har blot købt rettighederne til at vise det.

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

ZiiLAS (www.ziilas.dk):
men når vi snakker Public Service DR, som bliver drevet af licenspenge, samtidig med der bliver ført kontrol fra Folketingets side, så vil man som deltager i et program altid kunne tjekke klippene igennem, og først give samtykke derefter.

Det er noget forfærdeligt sludder.

Der er ret skrappe regler for, om 'løverne' i det hele taget må deltage. Og netop den danske version adskiller sig fra de andre (engelske og canadiske), fordi her binder 'løverne' sig netop i en ekstra grad (som 'løverne' iøvrigt netop synes gør, at udsendelsen faktisk bliver mere 'rigtig' og relevant.)

Man kan høre et interview med tre af dem her i 'de seks hatte' om de overvejelser de gjorde sig inden de valgte at deltage: http://www.radio24syv.dk/programmer/de-6-hatte/12154165/de-6-hatte-uge-37-2015/

Så hold venligst op med at fyre selvopfundne 'sandheder' ud i debatten. Det er der ikke nogen, der bliver klogere af.

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)