Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefaling af god webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er interesseret i, at komme i gang med en webshop. Jeg vil ikke ofre alverden rent økonomisk, inden jeg ved om det kan løbe rundt. 

Er der nogen der kender til en god, nem løsning, der er lige til at gå til, hvis jeg selv vælger at lave den?

Tilmeldt 30. Dec 13
Indlæg ialt: 10
Fra  Marinelageret Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg bruger Golden planet fra Kolding. Det hele er på dansk og med video.

Du kan download en gratis demo shop så du kan se om det er noget for.

Jeg har selv Marinelageret.dk ( Gammel version) og så Flyingwheel.dk ( Ny version )

Så kan du se om det er noget.

mvh.

Steen

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger PrestaShop som er et open source system du kan hente og installere gratis. Du skal dog bruge noget hosting men det behøver ikke koste alverden.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svar - det ser nemt og overskueligt ud. Er det nemt at indsætte billeder, så de alle har den samme størrelse? 

Mvh. 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Du kan med fordel kigge nærmere på WooCommerce. Du kan forholdsvis let komme i gang, såfremt du enten selv er tekniske begavet, eller også er villige til et ofre et beløb på en opsætningen. 

Vi udarbejder alle vores kunders webshop i WooCommerce. Du kan se et udvalg af disse på vores referenceliste såfremt du mangler noget inspiration. 

Fra København
Tilmeldt 29. Jan 15
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil anbefale dig at prøve Visma Webshop, som er meget nemt at tilgå. Du kan prøve det gratis og uforpligtende i 14 dage. Læs mere om Visma Webshop her :) 

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, synnes du skulle tjekke Weebio ud. Det let og komme i gang med. Og lige nu har vi forskellige pakke løsninger, hvor design, betalingsgateway og abonnement er inkluderet.

Du kan uden det store kendskab til webdesign style dine webshop. Lige nu har vi ikke så travt så vi har tid til at hjælpe dig praktiskt. 

Du kan se vores template designs her
http://www.weebio.dk/themes/all

Og du kan oprette en webshop her uden begrænsninger i 30 dage.

http://www.weebio.dk/

Hvis du ikke har så meget erfaring er det altid godt at have nogen ved sin side der kan hjælpe en i mål, svare på de spørgmål man har og det kan vi.

//Bryan

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Off-topic:

Bådsmand jeg har sendt dig en besked.

On-topic:

Som de andre nævner, så tag et kig på Wordpress - det kræver lidt arbejde at forstå alle aspekter af systemet, men så kan du til gengæld også selv rette eventuelle fremtidige fejl og mangler.

God weekend

Mvh Lasse

Tilmeldt 29. Apr 15
Indlæg ialt: 62
Fra  Billig-Bredbånd.nu Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil klar anbefale WooCommerce. Både WooCommerce og WordPress er gratis, og derfor kan du næsten komme i gang for igen penge. Du skal blot betale for webhotel og domæne - thats it.

Det kræver selvfølgelig lidt teknisk snilde og tid, men hvis man ikke vil betale for det, så er det jo det man må forvente. Der findes dog kurser der kan hjælpe dig. F.eks. det her fra NemProgrammering.dk om WooCommerce kan være godt til at hjælpe dig i gang: Webshop med WooCommerce og WordPress . Med WooCommerce kan du som en start også sætte det op med bankoverførsel og paypal som betalingsmetoder helt gratis og så kan du på et senere tidspunkt få sat rigtig kortbetaling på via f.eks. epay.

Du kunne også vælge noget som f.eks. Shopify - det er også ret nemt at gå til, men det koster nok lidt mere i længden :-)

Brug for nyt bredbånd? Tjek min side www.billig-bredbånd.nu ud!

Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for Jeres svar og input! 

Der er mange muligheder, og bud - som jeg jo godt var klar over :) Jeg surfer lidt rundt, og får et overblik:) 

Èn har tilbudt mig at lave den for en okay pris, så måske det er det, jeg springer på! 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)