Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få fat i et optaget domæne

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Et domæne jeg meget gerne vil have fat i er optaget.

Domænet bliver ikke brugt og er helt inaktivt, men personen der ejer det har haft det i mange år, og er registreret med et I/S selskab indenfor branchen "webportaler"
Det betyder vel at der er en ret stor chance for at domænet er købt med henblik på videresalg formoder jeg.

1. Hvordan vil I gribe sådan en handel an?  
Jeg vil gerne købe domænet, men er naturligvis ikke interesseret i at betale mere end højest nødvendigt.
Jeg har slet ingen idé om hvilket priser vi taler.

2. Hvordan foregår sådan en overtagelse rent praktisk online?  Kan handlen foregår via dandomain?  
Vil selvfølgelig ikke betale penge uden at domænet er overgået til mig, (såfremt vedkommende vil sælge) 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan ikke nødvendigvis se om det er helt inaktivt. Det kan sagtens bruges til andet end hjemmeside, f.Eks. e-mail.
Men slå op hvem der er ejer af domænet og tag kontakt... eller skriv dig op til det ;)

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kaminski:
Det betyder vel at der er en ret stor chance for at domænet er købt med henblik på videresalg formoder jeg.

Altså hvad du formoder og forestiller dig, kan vel ikke ligesom bruges til noget. Har du ringet til firmaet og hørt om du kan købe det/overtage det ?

Og hvorfor tror du det er købt med henblik på videreslag hvis det har været ejernes domæne i mange år - men ikke er sat til salg. Det kan da være at vedkommende har en god idé til et projekt som han/hun ikke er kommet igang med, men skal måske senere

Alt det med Domæner klagesager osv. - glem det, du har ikke særlig stor chance for at få det og det kan godt tage rigtig lang tid før sagen bliver afgjort.

Så ring til firmaet og hør om prisen/mulighed for overtagelse eller også find en andet domæne navn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)