Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæne til mig hjemmeside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 5. Dec 13
Indlæg ialt: 4
Fra  Veber & Nykvist I/S Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har lavet en hjemmeside i wordpress, og vil gerne have den til at hedde venytrading.dk i stedet for venytrading.wordpress.com.

Jeg har fundet frem til at jeg kan købe et domæne på unoeuro.dk men derefter knækker filme, og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre.

Er det overhovedet muligt at købe et domæne hos unoeuro.dk og få det over til min wordpress hjemmeside?

Når jeg sørger på internettet bliver det hurtigt til en masse små koder og forkortelser, som jeg ikke forstår noget som helst af..

Hjælp og/eller links til guider er meget velkommen

Vh. William

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu ved jeg godt det ikke direkte var det dit spørgsmål gik på, men i og med du alligevel rodder med domæne osv. kan jeg anbefale dig at skifte over til at have din WordPress hjemmeside liggende på dit eget webhotel.

Herved slipper du for de begrænsninger der er på WordPress.com og får en langt mere fleksibel løsning. Især på længere sigt er jeg ikke i tvivl om du vil blive glad for at være flyttet på eget webhotel og derved får 100% kontrol over din egen hjemmeside. :-)

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)