Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et godt SEO råd?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. May 10
Indlæg ialt: 59
Fra  formuleringen.dk Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er 

Så er jeg i fuld gang med min nye hjemme side:

www.formuleringen.dk 


Jeg kan ikke finde den på google hverken ved hjælp af søgeord eller ved at skrive navnet. Jeg synes ellers, at jeg har nogenlunde styr på det grundlæggendeSEO
Er der nogen, der vil give et godt råd? Jeg har læst lidt om linkbuilding, men jeg er lidt i tvivl om, hvor det menes, at jeg skal linke? Jeg ejer ikke en blog eller andre hjemmesider, som jeg ville kunne bruge til formålet. 

Jeg vil selvfølgelig lige slå fast, at hjemmesiden er i sin spæde opstart - den er altså slet ikke færdig endnu. Det tager lidt længere tid, når man skal lære det hele hen ad vejen :-)

Med venlig hilsen
Cecilie Madsen

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Domænet er ikke indekseret endnu. Du kan tjekke ved at skrive site:formuleringen.dk i google.

Hvor gammelt er dit website?

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 1. May 10
Indlæg ialt: 59
Fra  formuleringen.dk Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit website er fra igår, så det er ganske nyt.

Er ikke helt med på, hvad du mener, når du siger, at det ikke er indekseret endnu?

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Der går lige noget tid før de forskellige søgerobotter kommer forbi din side og indekserer den, så den kan findes i en søgemaskine. Du må have lidt tålmodighed Smile

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

davidchristensen:

Der går lige noget tid før de forskellige søgerobotter kommer forbi din side og indekserer den, så den kan findes i en søgemaskine. Du må have lidt tålmodighed Smile

Jep, der kan gå flere uger. Har du tilmeldt sitet Google Webmaster Tools? Der kan du se en statistik over hvor mange sider der er indekseret og eventuelle problemer med sitet.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 1. May 10
Indlæg ialt: 59
Fra  formuleringen.dk Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar! Så må jeg ruste mig med lidt tålmodighed Smile

Tilmeldt 1. May 10
Indlæg ialt: 59
Fra  formuleringen.dk Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg kan se, er den indekseret nu. Jeg kan ihvertfald finde den ved hjælp af dit link, PashminaWear. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)