Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et godt SEO råd?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. May 10
Indlæg ialt: 59
Fra  formuleringen.dk Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er 

Så er jeg i fuld gang med min nye hjemme side:

www.formuleringen.dk 


Jeg kan ikke finde den på google hverken ved hjælp af søgeord eller ved at skrive navnet. Jeg synes ellers, at jeg har nogenlunde styr på det grundlæggende SEO
Er der nogen, der vil give et godt råd? Jeg har læst lidt om linkbuilding, men jeg er lidt i tvivl om, hvor det menes, at jeg skal linke? Jeg ejer ikke en blog eller andre hjemmesider, som jeg ville kunne bruge til formålet. 

Jeg vil selvfølgelig lige slå fast, at hjemmesiden er i sin spæde opstart - den er altså slet ikke færdig endnu. Det tager lidt længere tid, når man skal lære det hele hen ad vejen :-)

Med venlig hilsen
Cecilie Madsen

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cecilie

Din hjemmeside er i den spæde start som du skriver, og du skal derfor selvfølgelig også
have tålmodighed inden google´s søgerobotter finder og indeksiserer din side.

Mht. Linkbuilding, så hvis du også er på de sociale medier, her tænker jeg specielt på:

Facebook

LinkedIn

Youtube

Instagram

eller andre, få feeds til disse sider.

Nu er du ekspert i at skrive tekster, og jeg synes du måske skal få hjælp til at 
få lavet rigtig godt SEO arbejde på din side, Skriv en PM til mig hvis du ønsker kontakt 
til en rigtig dygtig, og til at komme i nærheden af for penge SEO ekspert.

Lige et gratis råd, GOOGLE ELSKER DET !
Få google maps med din lokation på din hjemmeside

Held og lykke med din ranking, og skriv bare hvis jeg skal hjælpe dig videre med forløbet.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)