Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Adwords - virker det?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen Lars

Jeg kom også lige forbi og har følgende:

Du kan med god samvittighed sløjfe din forside og sammenskrive den med 'Det kan jeg tilbyde' - som jeg tænker kunne være den nye forside. På forsiden skriver du i et afsnit om hvad der er dine mål - og det kunne lyde lidt for mig som et internt notat eller et stykke forretningsplan du har sat på der. Det synes jeg du skal sløjfe. Men på den anden side, så synes jeg de forskellige afsnit på 'Det kan jeg tilbyde' skal sættes op i en tydeligere punktform, end hvad det er nu - så man hurtigt kan danne sig et overblik.

En anden mulighed kunne være, at du rent grafisk delte dine sider op i to spalter. Den første står på dansk og i den anden har du oversat din egen tekst til engelsk, som desuden står med en lysere grå. Et eksempel er en hjemmeside jeg har lavet til en fotograf, som er på begge sprog på samme tid: http://karenthordurnielsen.com/profile/ - jeg forestiller mig så, at teksterne står side om side i dit tilfælde. På den måde kan man som læser gå lidt på opdagelse i sproget - OG du har samtidigt mulighed for at kommunikere med et engelsktalende publikum.

Bare lige hvad jeg kunne finde på her til morgenkaffen Smile

Mvh David
-

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Hirtshals
Tilmeldt 4. Sep 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen David

Tak for input. Jeg kan rigtig godt lide idéen med at dele siderne i to spalter. Jeg er dog ikke sikker på, at det kan lade sig gøre på simplesite.com. Men prøves skal det da. :-)

Vh.

Lars Bo

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

En god idé vil være at sætte nogle KPI'er op på den webside

En kontaktformular - tilmelding til et nyhedsbrev - Calltracking.

Således at du i AdWords kan se hvilke søgeord som genererer resultaterne. På den måde kan du skrue prisen op for det der genererer salg og ned for det som ikke gør.

Med venlig hilsen

Nicolas Zangenberg

www.a-better-traffic.com

Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars Bo.

Jeg har også lige været forbi din hjemmeside, og er enig i de andre kommentarer, der er blevet skrevet.

I særdeleshed synes jeg, at du skal se på at gøre siden mere indbydende med nogle flotte fotos. Et godt eksempel på en hjemmeside (i samme branche), hvor billeder bliver brugt til at skabe et bestemt look, er www.pj-korrektur.dk, som du kan lade dig inspirere af.

Den anden ting er, at der mangler nogle priser - evt. delt op med en pris på hver enkelt service, du tilbyder. Som det tidligere er nævnt, er det også min eefaring, at man 'bladrer videre', hvis man ikke straks kan få en indikation af prisen.

Held og lykke.

Mvh. Sarah, TOGI Data

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)