Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Super værktøj til at tjekke din ranking på Google (wordpress)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 33
Fra  Dødsbofirmaet.dk Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Der sidder sikkert en masse af jer, som er godt bekendt med at tjekke sin ranking på Google og højst sandsynligt også Wincher. 

Men så er der også dem, inkl. mig selv, som netop nu er blevet gjort bekendt med dette herlige værktøj, som jeg gerne vil dele med jer. 

Faktisk synes jeg at dette værktøj har givet mig utrolig præcis data, hvad angår mine to hjemmesider som jeg sideløbende laver SEO på. 

Wincher, som det hedder kan både bruges som plugin til Wordpress, men også via deres hjemmeside

Man indtaster sit domæne, samt de søgeord man ønsker at overvåge ens placering på Google med og så klarer den resten for en. 

Det er super brugervenligt og kræver ikke den store indsats fra egen side af og oveni købet har de gjort et flot arbejde ved at vise denne data i et moderne design (og grafer).

Man kan yderligere indtaste en række af sine konkurrenter og så holder Wincher øje med om man overhaler eller bliver overhalet af disse. 

Tjek det ud og se om du kan bruge det til din blog eller hjemmeside, bare søg på Wincher på Google :) Det er blevet et af mine absolut yndlings plugins.

Hvis du kender et fedt plugin, som man næsten ikke kan undvære må du meget gerne dele i tråden her :) 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)