Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af prototyper

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg står og skal importere 8 prototyper til 600 dollars fra Kina. De skal ikke videresælges.

Er det der stadig nødvendigt at lade sig importregistrere, når det ikke er til videresalg?

Hvis det er nødvendigt, er det så igennem onlinesystemer, at man oplyser told og skat om denne import?

Håber nogen har styr på det, så jeg slipper for at skulle snakke med SKAT allerede nu... :-)

Mvh. Mikkel

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Lauridsen:
Er det der stadig nødvendigt at lade sig importregistrere, når det ikke er til videresalg?

 

Jeps du skal importør registreres når der er tale om erhvervsmæssig import.  Men det er helt gratis og problemfrit at blive importør registreret, mener du kan gøre det online på webreg.dk

Normalt vil den speditør der fragter dit gods stå for indfortoldningen, skal vil så i den efterfølgende måned opkræve told og moms.   

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

ja - erhvervsmæssig import - uanset videresalg eller ikke - kræver importregistrering - men har du CVR er det bare ind i virk.dk og ændringsblanketten og et helt gratis flueben i import - og sæt et i eksport gratis samtidigt, hvis nu noget en dag skal retur (og ellers må du stifte virksomhed for at kunne gøre det)

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)