Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Linkedin

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Aug 15
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg er for nyligt oprettet en virksomhedsprofil på linkedin. Den er så klar som den kan blive til at få en masse følgere. Mit problem er så bare nu... Hvordan får jeg min målgruppe (indretningsarkitekter) til at følge min virksomhedsside? Jeg er udemærket godt klar over at man skal opdatere siden jævnligt med en masse relevant indhold, men det nytter ikke noget når der ikke er nogen der følger den? :-) :-) How do i solve this problem?? 

Håber i har noget erfaring og vil  kommentere mit spørgsmål :-) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hrbakic

Det bedste du kan gøre i starten er at bruge din personlige profil til opdateringer og så henvise folk til din virksomhedsprofil. Hvis du henvender dig til indretningsarkitekter er jeg sikker på, at du også har en masse af dem i dit netværk, og så foregår det egentlig bare som ringe i vandet, hvor der er flere og flere der ser din virksomhedsprofil. Held og lykke med det.

Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Aug 15
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne Mette

Tak for hurtigt svar. Jeg er dog stadig et lille problem. I min egen personlige profil har jeg dog kun nogle få som er min målgruppe. Er der ikke andre muligheder for man kan komme frem på skærmen hos min målgruppe? :-) 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)