Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé-skaber mangler app-udvikler til fælles projekt

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.
Jeg står med en god idé til en ny app, men jeg mangler en at samarbejde med, således vi kan få denne app til at se dagens lys.
Der søges derfor en app udvikler, der skal kunne kode og designe en app fra bunden og som vil være med til at gå ind i mit projekt.
App bliver rimelig krævende og kræver nok derfor en del tid, jeg kunne derfor forstille mig at vi indgik en aftale om at indtil dit bedrag (i form af en fast timeløn til udvikling af appen) er dækket, går omsætningen udelukkende til dig, hvorefter omsætningen deles jævnfør virksomhedsopbygningen (hvordan den nu end må udforme sig).

App'en skal udvikles til iOS, skal indeholde et brugerpanel og skal kunne billedgenkende et objekt via kamera'et i en smartphone.

Jeg går bevidst ikke mere i dybden med app'en, men har du spørgsmål, så skriv, så kan det være der er mere jeg kan dele.

- Mvh. Alexander

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad bidrager du selv med (udover en idé, der som udgangspunkt ikke har nogen værdi)?

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, Hvis du søger hjælp til at få udviklet en app, så vil jeg meget gerne hjælpe dig. Jeg har lavet apps siden 2009, og du kan kigge på mit portfolio her: moonsted.com Glæder mig til at høre fra dig! //Mathias

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Idéen til selve appen er da det der giver appen mulighed for at få værdi overhovedet, altså må det være det der er mest værdifuldt overhovedet i sådan et projekt?
Udover det er vil jeg jo sammen med en udvikler, stå for alt vedrørende appen. Dvs. markedsføring, udvikling, vedligeholdelse, indhold osv. og dermed masser af mandetimer og så går jeg 100% ind i projektet med ild i øjne.
Jeg mangler en makker/partner der kan se det sjove i at være med i mit projekt, og som sagt har erfaring i at udvikle apps, gerne en der har prøvet at smide en app på marked før, således vi kan trække på erfaring.
Igen, så er det hele meget nyt, men hvis du er frisk, så skriv endelig igen!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias. Lyder rigtig spændende, kan du smide en mail eller en anden måde jeg kan kontakte dig på, så kan vi snakke nærmere om projektet og forventningsafstemme?

- min mail er: alexander@pagodes.dk

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

alexanderbsh:

Hej. Idéen til selve appen er da det der giver appen mulighed for at få værdi overhovedet, altså må det være det der er mest værdifuldt overhovedet i sådan et projekt?

Ideer er der millioner af, hovedparten bliver fiaskoer.

Den der udfører ideen er den mest værdifulde i projektet og det er ikke ide manden som intet kan selv.

Programmøren kan vælge mellem de første 2000 personer der gerne vil ha ham til gratis at lave dem en app mod en brøkdel af ejerskabet.

Men i bund og grund er det udførslen af ideen og ikke selve det at få ideen der er noget værd.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)