Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny startet - Hvad hjemmeside skal jeg vælge?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

simonstrandskov:

Tak for svar. 

Jeg har kigget lidt på Unoeuro, det godt nok billigt! 

Så hvis jeg valgte løsningen med 5GB plads, ville den så ikke sagtens kunne klare at have måske for 2 GB film på siden? - Hvad fylder alt det resterende ca?

Tekst og design for et almindeligt wp theme fylder absolut intet. Gadgethunter.dk har 200+ indlæg med flere billeder i hvert og fylder sammenlagt under 1GB. Og i alle tilfælde, kan du jo opgradere på et senere tidspunkt (det er bare lige at skrive til Unoeuro eller den udbyder du nu engang vælger - de er næsten altid flinke til at hjælpe).

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Hvis du nu bruger fx vimeo eller youtube til dine videoer så behøver du ikke specielt meget plads til din hjemmeside og du kan begge steder lave private videoer så de kun kan ses på url's du bestemmer.

Mvh

Thomas

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Tilmeldt 27. Sep 15
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja okay! 

Tak for svar, jeg må igang med wordpress

Tror jeg vælger løsningen på Unoeuro. :-)

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Med WordPress og UnoEuro kommer du helt sikkert godt fra start. WordPress er enkelt at kommer i gang med og som nævnt i tråden er den bedste løsning at hoste dine videoer hos YouTube. Herved mindsker du trafikken på dit webhotel og sikrer at alle kan se dine videoer uden problemer. 

Vælger du at investere i godt tema til WordPress får du en professionel løsning der også er fremtidssikret :-D

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Tilmeldt 27. Sep 15
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar Switch. 

Jeg tror også det enden ender med at blive YouTube eller Vimeo, men - hmm.. 

Jeg synes bare det giver en anden effekt af professionalisme at have videoer på sin egen side med egen "player". :-)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)