Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til annonceside!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Sep 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :-)

Jeg står og skal til at lave en hjemmeside, der skal fungere lidt ligesom dba. 
Jeg har fundet et tema (classiads), der gør det muligt for mine brugere at oprette annoncer, men før jeg køber temaet, vil jeg sikre mig at jeg kan få lavet nogle funktioner "ovenpå".

Jeg mangler nemlig en funktion der muliggør at jeg kan sælge "synlighed" på hjemmesiden, at en bruger kan få sin annonce på forsiden, at annoncen kan komme på side 1 indenfor sin produktkategori m.m. Jeg ønsker at brugeren kan vælge mellem forskellige muligheder for at gøre deres annonce mere synlig, og at min side får et system der automatiserer denne proces, så deres annonce eksempelvis er på forsiden efter betalingen er gennemført. 

Jeg går ud fra at jeg både skal bruge en betaling gateaway, men også en der kan kode den sammen med resten af min side. 

Derfor ville jeg høre om der var nogle herinde, der kan lave et sådan system? Om der er nogle der har en ide om prisen for at få det lavet?

Håber nogle kan hjælpe!

Mvh Jamie

Tilmeldt 25. Jun 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jamie

Der er stor forskel på prisen på disse kort-tjenester, et godt råd er at kigge lidt på denne side: https://kortgebyr.dk/

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med programeringen - sorry

Til gengæld ved jeg hvor de hurtige kan få gratis reklame - handsandheads.dk  ;o))

Held og lykke med projektet

Tilmeldt 26. Sep 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar! Så har jeg da i hvert fald styr på priserne til min betalingsgateaway. :-)

Ærgerligt med programmeringen, jeg krydser fingre for nogle andre kan hjælpe på der område.

Tilmeldt 15. Jul 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har samme udfordring, så jeg tillader mig lige at følge lidt med i tråden her :)

Dyreformidlingen.dk - Køb og salg af dyr på nettet

justsports.dk - Tilbud på fitness og kosttilskud

Tilmeldt 26. Sep 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt i orden. Jeg har spurgt nogle forskellige steder og har fundet frem til at det vil koste omkring 50.000 - 125.000 at få lavet (modified solutions)
Og det kan lade sig gøre :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)