Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook Cover designer, erfaringer?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg skal have lavet et nyt Cover-billede, til min Facebook (firma-side). Jeg har lavet et selv, som jeg egentlig er nogenlunde tilfreds med, men så alligevel ikke.
Kan tydeligt se, at jeg IKKE har de grafiske kompetencer, når tekst og flere billeder skal sættes sammen.

En søgning på Google giver ca en million muligheder, og jeg synes ikke rigtigt, at der er nogle der lige passer mig. Vil gerne finde et "template" som kan indeholde 5-6 billeder af mit arbejde, samt noget tekst. 

Kender i nogle gode sider/templates, eller online-designers til formålet?

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 169
Fra  Kapteina Reklame Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har en virksomhed, som har en grafisk linje, så er det vel bare at tage udgangspunkt i den - hvis du altså selv har lidt snilde i Illustrator eller Photoshop.

Jeg ved ikke om der er templates eller en decideret "designer" - men jeg ved at Facebook skifter design formater og effekter årligt, så du kan risikere at bruge tid på at lave et design som måske ikke passer perfekt.

Hvis du er ude efter et professionelt design, så kan du med god vilje bruge Amino Freelancer, hvor flere dygtige designere vil give dig et uforpligtende tilbud - heriblandt mig selv.

Du skal også være velkommen til at skrive en besked hvis du gerne vil se nogle eksempler.

Mvh Nikolaj

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aze

Prøv at leg lidt rundt herinde: https://www.picmonkey.com/ :-)

Gratis værktøj til redigering af billeder af mange forskellige arter. Du er også velkommen til at smide mig en mail hvis du vil have assistance. Jeg er dog først på pinden mandag aften igen. 

Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres svar.

Kapteina: Jeg har hverken Illustrator eller Photoshop, men bruger udelukkende Gimp. Jeg kan sagtens lave "små" mods på billeder, men det med at få det til at harmonere på det cover, der jo skal repræsentere min virksomhed, det synes jeg ikke er helt let.
Og nogen "grafisk linje" har jeg ikke ligefrem. Er nørd til det jeg laver, men ikke liiiige så hardcore til det grafiske.

Jeg har overvejet at smide en i Freelancer, men ville lige høre om der var nogen der tilfældigvis var faldet over en guld-template-guide, eller hvad andre egentlig gør!?

Simon: Fedt. Det er nok lidt a la det, jeg efterspørger. Tak for linket, det vil jeg kigge nærmere på...

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 169
Fra  Kapteina Reklame Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen problem - men fremfor at bruge mange timer på at komme frem til designs som måske ikke er helt optimale, kan det ofte godt svare sig at betale en freelancer for at arbejde professionelt i en time eller to :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aze

Jeg kan også anbefale PicMonkey.com, da jeg har gode erfaringer med det.

Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kapteina: Enig. Jeg tror også at jeg måske ender ud i det...

Picmonkey virker dog ganske brugbart, men jeg får sgu nok rodet for meget rundt i det, til at det bliver rigtig godt.

Det bliver nok en tur i Freelanceren...

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aze,

Kan du smide en email til min private mail? Matiaschazthomassen@gmail.com

Jeg arbejde med Facebook opsætning og optimering, jeg vil gerne lave et flot og super billigt coverbillede til dig :)

Mvh Matias

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)