Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du sælge sportsuniformer ...

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Mar 07
Indlæg ialt: 49
Fra  Grid Athletics LLC Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har en virksomhed i USA som laver sublimeret sportstøj til flere sportsgrene. Den er nu blevet så stor at jeg gerne vil over på den anden side af sundet og involverer mig mere i den. Jeg leder derfor efter en som vil sælge mine produkter og de produkter jeg har rettighederne til i EU for mig. Jeg sælger rettighederne på en tidsbegrænset kontrakt men der er rig mulighed for at tjene rigtig gode penge hvis du brænder for salg og sport. Se gerne vores produkter på www.KnoxSportswear.com. Vi er 11 mand nu i USA med produktion i 3 lande. Vi har en masse produkter og der er planer om en større udvidelse om et par år ind på et parallelt marked. Alle detaljerne kan vi forhandle hvis der er en ildsjæl som brænder for dette ...

Kan nævne at man skal sælge disse unikke sportsuniformer til klubber direkte og i resten af EU kan man sætte forhandlere op. Man skal kende til salg, regnskab og territory management men vigtigst af alt brænde for det. Men er på hele tiden og man kan virkelig tjene gode penge hvis man arbejder for det. De andre produkter jeg har rettighederne til i EU er Championship ringe og decals (de klistermærker men putter på siden af hjælmen i flere sportsgrene).

Har det interesse så skriv gerne til mig. Jeg har IKKE tænkt dette alt for meget igennem da jeg synes at jeg afgiver en del af det jeg har bygget op. Men til den rette er jeg klar på at samarbejde hen over en årrække. Så giv lyd fra dig ... Så tager vi detaljerne senere ...

Mvh

Claus

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)