Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til webshop i shopify eller wordpress el.l. ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Sep 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg søger en person, evt. en datamatiker, som kan og vil hjælpe mig og to venner med at oprette vores wepshop. Siden skal være utrolig enkel og vi har designet, hvordan de forskellige sider skal se ud i Illustrator. 

Om os og vores hjemmeside: vi har lavet et nyt tøjmærke som gerne skal bidrage med noget helt ny til den danske modescene og får snart de første 5 styles hjem, som til en start skal sælges online via vores webshop
Blot til info så er det ikke noget useriøst: vi er 24 år alle sammen, 2 af os går på kandidatuddanelse og sidste mand er designer.

Wepshoppen kommer kun til at indeholde 5 sider:
Forside, Visuals (hvor man ser al tøjet), Visuals (hvor man ser hver enkelt stykke tøj), About, Contact.

Hvad vi søger hos dig: enten er du under uddannelse som datamatiker, er færdiguddannet - det er egentlig ikke så vigtig, bare du kan finde ud af at lave en hjemmeside i programmer som shopify, wordpress el.l. da vi derfor selv kan stå for driften af hjemmesiden efter den er udviklet.

Du skal vide, at vi ikke har nok penge til at betale dig samme mængde penge som hvis du blev "rigtig ansat" til opgaven, så du skal have lysten til at hjælpe tre unge, fattige men meget ambitiøse drenge - vi skal selvfølgelig nok finde ud af lidt betaling. Du kunne evt. se det som en mulighed for at få noget ehvervserfaring på CV'et, hvilket altid er godt.
Det skal selvfølgelig siges, at NÅR vi begynder at vækste og der måske skal laves mere, så vil du være vores go-to-man, hvis du lyster.

Jeg håber der er nogen herinde der evt. kan/vil hjælpe os. 

Sig meget gerne til, hvis vi skal tage en snak over telefonen eller skype, så kan jeg forklare tingene lidt mere grundigt, vise dig de billeder vi har lavet i illustrator eller bare besvare nogle af dine spørgsmål. Du skal selvfølgelig også være velkommen til at skrive i tråden her. 

Det kan også være du kender en som kender en? :)

Ser frem til at høre fra dig/jer

De bedste hilsner
Frederik

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,


Jeg kan jeg hjælpe dig i gang med en løsning på Weebios webshop løsning. 

Weebio er et super simpelt webshop system og komme i gang med. Du kan læse om systemet her http://www.weebio.dk/webshop

og kan se nogle af vores templates her http://www.weebio.dk/themes/all


//Bryan

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik 

Fattige studerende er typisk ikke "drømmekunden", hånden på hjertet :-) men jeg kigge da gerne uforpligtende på jeres projekt. Har du mulighed for at sende mig en mere udspecificeret kravspec til min mail simon@erhvervshjemmesider.dk. Det kan være vi kan være behjælpelige, eller kender nogle som kan være det indenfor jeres prisramme. 

Tilmeldt 25. Sep 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Det er jeg udemærket klar over at vi ikke her :D hehe. Men ja, vil hellere ligge kortene på bordet her inden, så spilder vi ingens tid :)
Men jo, jeg sender dig en mail der forklarer det hele lidt mere, så kan du kigge på det :)

Mvh Frederik 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)