Hvad er problemet i, at hente fakturaen i et admin system? Det er da pisse smart. Den ligger der for evig og altid, den bliver ikke printet, og dermed spildes en masse papir og skov, den kan hentes, når du ønsker det osv...
Det tager 20 sek at hente en faktura i en admin system, så at bruge 5-10 mdr månedligt på at hente fakturaer, det er vist ikke jordens undergang. Forestil dig derimod, at din faktura blev væk, eller røg i spamfilteret, og du ikke så det. Det ville tage dig timer at få den fra FB eller andre...
Det her er vist "at gøre et lille problem til jordens undergang" tråden for denne mdr :)
Hvad er problemet i, at hente fakturaen i et admin system? Det er da pisse smart. Den ligger der for evig og altid, den bliver ikke printet, og dermed spildes en masse papir og skov, den kan hentes, når du ønsker det osv..
Enig - Det er fint med et admin system i tilfælde af at fakturaen skulle blive væk, så kan man bøvle med at hente den senere.
Men i forbindelse med bestilling, så er det bare nummer 1 at der kommer en faktura automatisk på mail, og de steder hvor man kan få lov til at indtaste en decideret fakturamail som man ønsker at modtage den på, det er verdensklasse - lad mig i den forbindelse fremhæve Lasertryk, det spiller den måde de har opsat det på.
De har kundecenter og faktura kommer på mail, med mulighed for separat mail til faktura.
Og nej det er ikke 5-10 minutter månedligt. For vores vedkommende brugte jeg 2 timer på skaffe kvitteringer rundt omkring i forbindelse med sidste momsafregning - Møgirriterende :)