Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kære Webshop ejer - Send nu for helvede den faktura

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når jeg får firmaordre, laver jeg manuelt "ordrenummeret" om til Fakturanummer - men de opl. der nu kræves. 

Det tager lige ca. 30 sec. , men så er den medsendt med det samme, sammen med information om forsendelsen.

Er det private, sender jeg ikke faktura - de får bare ordrebekræftelsen.

Det er i Dandomain, og kunne sikkert gøres smartere, men sådan ordner jeg det pt.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er problemet i, at hente fakturaen i et admin system? Det er da pisse smart. Den ligger der for evig og altid, den bliver ikke printet, og dermed spildes en masse papir og skov, den kan hentes, når du ønsker det osv...

Det tager 20 sek at hente en faktura i en admin system, så at bruge 5-10 mdr månedligt på at hente fakturaer, det er vist ikke jordens undergang. Forestil dig derimod, at din faktura blev væk, eller røg i spamfilteret, og du ikke så det. Det ville tage dig timer at få den fra FB eller andre...

Det her er vist "at gøre et lille problem til jordens undergang" tråden for denne mdr :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Hvad er problemet i, at hente fakturaen i et admin system? Det er da pisse smart. Den ligger der for evig og altid, den bliver ikke printet, og dermed spildes en masse papir og skov, den kan hentes, når du ønsker det osv..

Enig - Det er fint med et admin system i tilfælde af at fakturaen skulle blive væk, så kan man bøvle med at hente den senere.

Men i forbindelse med bestilling, så er det bare nummer 1 at der kommer en faktura automatisk på mail, og de steder hvor man kan få lov til at indtaste en decideret fakturamail som man ønsker at modtage den på, det er verdensklasse - lad mig i den forbindelse fremhæve Lasertryk, det spiller den måde de har opsat det på.

De har kundecenter og faktura kommer på mail, med mulighed for separat mail til faktura.

Og nej det er ikke 5-10 minutter månedligt. For vores vedkommende brugte jeg 2 timer på skaffe kvitteringer rundt omkring i forbindelse med sidste momsafregning - Møgirriterende :)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)