Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Visning af e-mail signatur i forskellige klienter

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. May 15
Indlæg ialt: 11
Fra  Biabello.com Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har det problem at min e-mail signatur kun vises korrekt i Outlook på PC, men i eks. Outlook på MAC, Hotmail, Gmail mv. vises den forkert - i større eller mindre grad.

Der indgår et logo og et par billeder (en linie og en dot) i signaturen, som eller bare består af tekst, samt forskellige marginer og linieafstande.

Kan det problem overhovedet løses? I så fald, hvordan?

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du siger den vises korrekt i Outlook, så er det vel fordi du har lavet den i Outlook?

Emailsignaturer er noget man kan bruge rigtig lang tid på at perfektionere - men du skal grundlæggende lave en html-fil med inline css-kode. Du skal altså ikke designe signaturen i en emailklient, hvis du vil have den helt perfekt.

Men selv dét er ikke altid nok for netop Outlook, fordi Outlook kan finde på at ændre i koden, hvis man tilfører html-filen på den måde, som programmet giver mulighed for. Istedet skal man finde en underliggende skabelon-fil - og dér kan man skrive sin kode.

Der findes en masse litteratur på nettet om emnet.

Der er med andre ord ikke nogen helt let og samtidig skudsikker metode. Men med html med inline css - så er du nået et godt stykke.

Mvh David

-

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 21. May 15
Indlæg ialt: 11
Fra  Biabello.com Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret David.

Jeg ved faktisk ikke hvordan den er lavet, da det er et eksternt IT bureau der har lavet den. Men de har givet op på opgaven, da det ikke er deres spidskompetence, åbenbart.

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo mildest talt kritisabelt at et bureau påtager sig en opgave de ikke magter. Jeg vill kræve pengene retur

prøv evt. At kør html koden af din signatur gennem mailchimps inline generator

http://templates.mailchimp.com/resources/inline-css/

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper I. P:

Det er jo mildest talt kritisabelt at et bureau påtager sig en opgave de ikke magter. Jeg vill kræve pengene retur

prøv evt. At kør html koden af din signatur gennem mailchimps inline generator

http://templates.mailchimp.com/resources/inline-css/

Nu ved du jo ikke hvad der er givet tilbud på! Din kritik er kritisabel.

Hvis det kun har været en signatur til Outlook de skulle lave, kan man vel ikke klandre dem for ikke at kunne lave den til andre programmer.

Fra København
Tilmeldt 26. Feb 15
Indlæg ialt: 3
Fra  emailnova Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Riise

Kan du evt. lægge koden eller et eksempel op så vi kan se?

Alternativt er du velkommen til at sende det til mig på peter@emailnova.com - så finder vi en løsning :)

// Peter

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann
Jeg forholder mig til at bureauet ifølge trådstarter har givet op på opgaven, så nej jeg mener ikke min kritik er kritisabel.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)