Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress tilbud - Komplet side. Med amino plus fordel :)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 15:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Sikker på, at man kan rette på hovedindlægget? For det kan jeg ingen steder, men kan umiddelbart godt rette på mine kommentarer til et indlæg :)

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kevin Hansen:

Sikker på, at man kan rette på hovedindlægget? For det kan jeg ingen steder, men kan umiddelbart godt rette på mine kommentarer til et indlæg :)

Det ville da også være en skam for netop dig hvis du rent faktisk kunne rette i hovedindlægget, og derved ikke skulle skrive et nyt indlæg for alle dine "forglemmelser" eller løbende bemærkninger  ;-) 
God weekend! 
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 17:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Simon: +1

Kevin: Med al respekt, men nu har du efterhånden haft det ene tilbud, efter det andet op, her på Amino...Og hver gang er du den eneste der reelt svarer i tråden, for lige at "tilføje en forglemmelse", eller gøre opmærksom på "der er få pladser tilbage".
Ærlig talt; Det virker vandvittig desparat, og meget uprofessionelt, og har sådan set den direkte MODSATTE effekt, hvis det er potentielle kunder du søger.
Det er en helt forkert måde at gribe tingene an på, hvis du vil fremstå seriøs, og kompetent!
For din egen skyld, bør du virkelig tænke over det!

Med alt den "ekstra tid" du har, bør din absolutte 1. prioritet være, at få opsat en hjemmeside som viser hvad du reelt kan, og evt bare nogle "fiktive" referencer! 
Sorry to say, men man finder ganske enkelt ikke din "virksomhed" troværdig, som du præsenterer dig/den på nuværende tidspunkt!

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Aze:
Ærlig talt; Det virker vandvittig desparat, og meget uprofessionelt, og har sådan set den direkte MODSATTE effekt, hvis det er potentielle kunder du søger.
Det er en helt forkert måde at gribe tingene an på, hvis du vil fremstå seriøs, og kompetent!
For din egen skyld, bør du virkelig tænke over det!
 

Spot on ..

Og desværre er han langtfra den eneste der gør det herinde.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)