Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skal webshop b2b international salg fødevare laves

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Sep 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg skal have lavet en e-shop løsning til B2B kunder så de kan bestille vores varer indenfor fødevarer verden over.

Jeg er meget i tvivl om, hvilke løsninger der kan bruges fordi der skal laves rigtig mange ting, som er skræddersyet til netop vores produkter. Såsom at kunderne skal kunne:

- vælge hvilke dokumenter de vil have med deres forsendelse.

- om varerne skal sendes på paller eller floor pakkes på gulvet af en container.

- se hvordan fødevaredeklarationen ser ud og mulighed for at godkende og redigerer i denne.

- se hvornår varerne forventes at blive produceret og hvornår de senest skal betale eller oprette en Letter of Credit

- mm.

Løsningen skal være webbaseret og kunne spille sammen med Microsoft Navision eller tilsvarende programmer. Faktisk er jeg ikke tilhænger af disse tunge løsninger såsom Navision mm og er derfor åben for andre løsninger.

Er der nogen som har et bud på hvordan netop den opgave skal løses. Så må de gerne kontakte mig på telefon 40 21 12 41 eller sende en PM mail.

Jeg er spændt på at høre fra en eller flere.

Med venlig hilsen

Per

Tilmeldt 23. Sep 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Der må da være nogen her som kan hjælpe med en sådan opgave eller som ved hvordan det kan gøres:-)?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :-) 

Jeg læste dit indlæg i går aftes, og tænkte jeg ville skrive i dag. Som udgangspunkt lyder det som en meget stor løsning, men måske kan vi være kreative og begrænse omfanget via nogle konstruktive løsningforslag. 

Smid mig gerne en mail med en uddybet kravspecifikation, så vil vi drøfte indholdet på vores formiddagsmøde i morgen. 

Mail: simon@erhvervshjemmesider.dk

Ser frem til at høre fra dig. 

Tilmeldt 23. Sep 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Tak for dit svar. Jeg har ikke den endelige kravsspecifikation færdig. I første omgang ønsker jeg blot at finde ud af hvem der kan lave en sådan løsning og en fornemmelse af hvor meget erfaring I/andre har til at kunne løse en sådan opgave. Ikke mindst hvordan man tænker samspillet mellem websiden og integrationen til et administration og regnskabsprogram som eksempelvis Navision eller tilsvarende kan foregå.

Du er velkommen til at ringe til mig på 40 21 12 41 når du får tid.

Med venlig hilsen

Per

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)