Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

YouTube og video SEO

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 162
Fra  LTZE Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 4. Sep 15
Indlæg ialt: 8
Fra  BlueWave Solutions Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ifg meget kloge mennesker, så vil fremtiden for internettet være video, som f.eks youtube, så hvis du vil have et budskab ud, så skal der også følge en video med.

Der er så heldigt, at youtube video'er er forholdsvis nemme at få på første side af google, det afhænger selvfølgelig helt at søgeord konkurrencen.

MVH

[Manuel signatur med link fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin artikel.

Hvad er din holdning til længden af beskrivelsen? Du nævner blot at link skal være så langt i top som muligt.

Der er mange, der skriver lange og gode beskrivelser, netop for at få topresultater på google og i youtube-søgningerne.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 162
Fra  LTZE Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Grn.dk

Tak for din kommentar.

Det er svært at sige, hvad Google/YouTube er mest til, når det gælder beskrivelsen i SEO-sammenhæng, men jeg forsøger selv at have beskrivelser på mindst 200 ord. Det er noget mindre end hvad mange foreslår, men jeg har dog har fremragende succes med videoer, hvor beskrivelsen var på omkring 200 ord. Samtidig vil jeg dog også sige, når jeg er mere seriøs omkring beskrivelserne, at jeg så forsøger at have beskrivelser på omkring 800 ord. Man har 5.000 tegn til rådighed i en beskrivelse på YouTube, hvilket i mine tekster er omkring de 800 ord.

Jeg kender ikke facit, men det er de tal jeg arbejder med: mindst 200 ord, maks. 800 ord.

Jeg håber, at du kan bruge mit svar til noget :)

Dbh

Rasmus

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 2
Fra  Stagbird Video Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Du skriver at Første skridt i din Youtube video seo er, at udfylde en titel på You Tube , men jeg synes at det virker som om det er utroligt vigtig hvad man døber videoproduktion inden man lægger den op på You Tube.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 02:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 02:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov så blev teksten og det hele da lige væk, jeg er enig, video marketing,
er blandt de "nye" trends indenfor social media i stigende takt med at vores netværk,
og smartphones bliver bedre og bedre.

I USA f.eks. har man anvendt video/content marketing igennem længere tid.
så det er jo bare kun et spørgsmål om tid, og hvem der tør/ ikke tør vil.

Har lige en som er lavet som i naturligvis gerne må kommentere på,
men som man siger "øvelse gør mester" så jeg øver mig bare.


Jeg er ikke ét sekund i tvivl, reklameverdenen har ændret sig radikalt,
og enten følger man med, eller overlader kunderne til konkurrenterne, simple as that.

Rigtig god weekend.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 162
Fra  LTZE Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Torben

Tak for din besked.

Hvis du synes, at det virker, så skal du holde dig til det.

Lige med filnavn kan jeg kun sige, at det nok ikke kan skade, men om det giver nogen positiv effekt, er jeg heller ikke overbevist om.

Google/YouTube siger intet om det i deres Creator Academy, hvor de skriver om alle de gode råd, som man skal følge for at blive fundet på YouTube - og hvis filnavn var af betydning, mon så ikke der ville stå noget om det?

Du kan selv læse deres gode råd her: https://creatoracademy.withgoogle.com/page/course/get-discovered?hl=en

Hvis du finder noget officielt, der siger noget andet, så må du endelig sige til!

Mvh

Rasmus

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)