Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webbureau interesseret i udvikling af mobil app

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Jeg er til dagligt fuldtidsiværksætter på et start-up projekt. Produktet er en ny social netværksapp (business).

 

Idéen til ovenstående produkt er kommet fra egne erfaringer samt ekstraordinær markedsundersøgelse. Jeg har tidligere arbejdet med facilitering og netværksadministration både i England og Danmark og deltaget i utrolig mange start-up netværksarrangementer. Heraf kom idéen, og heraf udviklede idéen sig til et frugtbart koncept.

 

Jeg blev tilbage i Januar 2015 belønnet med ’funding’ via et nyt tiltag startet af Innovationsfonden i samarbejde med landets væksthuse. Vi var 40 iværksættere med hver vores idé ud af 500 ansøgere på nationalt plan, som blev valgt ud på baggrund af hvert vores produkts/idés skalérbarhed og vækstpotentiale.

 

Status på projektet er at konceptet er på plads og det er markedsundersøgelserne også. Jeg har lavet en prototype via skitseringer i hånden og skal nu til at have fundet en/nogle som er interesseret i at lave grafik samt udvikle app’en.

 

Jeg leder primært efter et webbureau, som primært er interesseret i aflønning via ejerandele. Er der nogle, som kender til webbureauer, som er eventuelt skulle have interesse i denne forretningsmodel?

DBH

Anders

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, Hvis du søger hjælp til at få udviklet en app, så vil jeg meget gerne hjælpe dig. Jeg har lavet apps siden 2009, og du kan kigge på mit portfolio her: moonsted.com Glæder mig til at høre fra dig! //Mathias

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant - men hvis det er en genial ide burde du nu nok kunne få funding til det?

Har du skrevet en kravspecifikation man kan se?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)