Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

JEG MANGLER EN DIREKTØR SOM KAN HOLDE MIG I SNOR!!!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Odense C
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 63
Fra  Recnopharma Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Dani Schulze:

Jeg har arbejdet med et nyt service koncept i et års tid og det ser lovende ud bortset fra at jeg selv er hindringen for vækst.

Min kompetence ligger i at arbejde og sælge men jeg er utrolig ustruktureret så jeg mangler en som holder tingene igang så jeg kan fokusere på det jeg er god til.

Jeg elsker at arbejde og kan omsætte (De dage jeg har arbejde) for Kr. 10-20.000 dagligt uden særlige udgifter andet end diesel. Jeg har færdigbetalt alt udstyr så virksomheden er forholdsvis sund. Grunden til at der ikke er arbejde hver dag er at jeg er nystartet og jeg har arbejdet for et andet firma samtidig men skal nu gå all inn for at kunne leve af det.

Det jeg selv syntes jeg mangler er en handlekraftig person på deltid som har syntes det kunne være rigtig spændende at være med til at vækste min virksomhed med alt det indbefatter.

Har i forslag til hvem jeg skal tale med ? Jeg tænkte selv på en pensioneret direktør af en art som har lyst til lidt iværksætteri.

Hvad med at få en bestyrelse eller et advisory board i stedet? Så vil du kunne sparre med bestyrelsesformanden / formanden for advisory board?

Mvh

Martin

Fra Lyngby
Tilmeldt 6. Jan 15
Indlæg ialt: 7
Fra  FeriehusDirect ApS Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Jeg er ret sikker på at jeg kan hjælpe dig - prøv at se min profil. Jeg har god erfaring såvel med start og drift og har god erfaring med at rabejde med topmotiverede sælgere, også den mere trælse administrative del.

Giv mig et rign og jeg skal fortælle dig mere - vi er en lille tæt fællesskab med to virksomheder.

Mange hilsner

Kim

Tilmeldt 24. Sep 15
Indlæg ialt: 9
Fra  Dit Sekretariat Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dani

Jeg har forsøgt at komme i kontakt med dig både på mail og telefon. Jeg vil gerne høre mere om, hvad det er du mangler, for jeg er sikker på, at vi hos Dit Sekretariat kan hjælpe dig til en fornuftig pris.

Vil du kontakte mig på alj@sekr.dk eller tlf. 7022 0027

Mvh. Anita Leth Jensen / www.dit-sekretariat.dk

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)