Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Praktik i London?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kolt/Hasselager (Århus)
Tilmeldt 28. Dec 12
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino´er :-)

Jeg sidder her, fyldt med positiv energi og smil på læben, hvorfor?
Jo, det er sådan at jeg har besluttet mig for med stor motivation og passion, at rejse til London efter 3.G (hvilket jeg afslutter i år).

Jeg arbejder lige nu hårdt på, at få hjælp fra organisationen PIU som støtter med økonomisk støtte m.m. Dog ønsker jeg selv, at finde en praktik plads i en virksomhed som JEG mener er den rette og og dermed interessant for mig. Årsagen til dette er minder meget om Steve Jobs udtryk om, at arbejde et sted man kan udvikle sig og dermed holder af: “You’ve got to find what you love. And that is as true for your work as it is for your lovers. Your work is going to fill a large part of your life, and the only way to be truly satisfied is to do what you believe is great work. And the only way to do great work is to love what you do."

TILBAGE til sagen.
Jeg skriver nu til jer med al ydmyghed,
hvis i skulle kende nogen/noget eller hvis du selv har en virksomhed eller arbejder for en virksomhed i byen London, så ville jeg glæde mig til, at høre tilbage fra dig.


Lad os får en debat i gang, tak
Fortsæt en go´dag!

Mvh
Najafi

Bloghttp://www.danielnajafi.dk/
LinkedInhttps://www.linkedin.com/profile/view?id=337879778&trk=nav_responsive_tab_profile_pic

Fra Lausanne, Schweiz
Tilmeldt 6. Aug 15
Indlæg ialt: 20
Fra  NordicJobsAbroad Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kolt/Hasselager (Århus)
Tilmeldt 28. Dec 12
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Trods for, at dette er en gammel debat, ville jeg benytte mig af muligheden for at sige tak for hjælpen!
- everything turned out great :)

Tilmeldt 11. Jul 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Må man høre hvordan du fik fat i arbejde derovre, så Vi kan få delt den viden rundt. Altid godt at få lidt praktisk information og hvorledes det blev forvandlet til succes, 

Fra Kolt/Hasselager (Århus)
Tilmeldt 28. Dec 12
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Krille1985:

Må man høre hvordan du fik fat i arbejde derovre, så Vi kan få delt den viden rundt. Altid godt at få lidt praktisk information og hvorledes det blev forvandlet til succes, 



Hej Krille,

Tak for din interesse i mit forløb. - Sjovt du spørger eftersom jeg på nuværende tidspunkt er ved, at skrive et blogindlægdanielnajafi.dk omkring ovennævnte^.
Men som et lille 'preview' kan jeg fortælle, at gik oldschool og slettede mine profiler på sider som formidler ens CV og diverse. Jeg så mit netværk igennem, tog telefonen, skrev mails som en sindsyg og bestilte en flybillet... Den flybillet, den ændrede alt for mig og resulterede i, at jeg flytter til LND.

Jeg ville giv lyd når indlægget færdigt, der ville bl.a. være nogle gode råd i indlægget :-)

Ha' en fortsat skøn sommer

/BR
NJ

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)