Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny website med vin & spirirussmagninger!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer.

Jeg har den seneste tid arbejdet på et nyt projekt. Med en kammerat som i mange år har handlet med vin og spiritus vil han nu tilbyde de smagninger har har lavet i mange år, på en lidt ny og anderledes måde. Smagninger skal foregå hjemme hos kunderne selv, til eksempelvis, mandaftner, fødseldage, polterabend osv.

Hjemmesiden er derfor ved at være på plads og jeg vil hører om i vil tage en kort rundtur og komme med noget konstruktivt feedback.

Besøg siden her: www.smagningen.dk

Tusind tak på forhånd!

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fedt koncept! Jeg tager selv til vinsmagninger mindst et par gange i måneden, og synes det er spændende. Prisen er iøvrigt rigtig god.

Jeg kan rigtigt godt lide websitet, det enkelt og overskueligt. Jeg ledte dog lidt efter et minimums antal. Der skal vel et vist antal deltagere til før det hænger sammen. Hvis det kun er 2-3 stykker, så betaler det jo ikke rigtigt vinen og kørslen. Der står heller ikke noget om hvor firmaet ligger, jeg går ud fra at der er visse restriktioner mht. geografi.

Mvh Carsten

Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten. 

Med hensyn antal personer til hver smagning, så er det faktisk min fejl. Har sat det ind på nogle af smagningerne, det får jeg lige rettet.

Umiddelbart så ligger virksomheden i København, så det skal der selvfølgelige lige pointeres et sted!

Tusind tak for feedback ellers, det hele er noteret :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Aug 15
Indlæg ialt: 22
Fra  Brand Studio PH Skrevet kl. 06:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob:)

Jeg synes at hjemmesiden er rigtig fin, og designet passer perfekt til formålet som lægger op til et mere klassisk design. Jeg er helt vild med jeres logo, det sidder lige i skabet.

Under jeres side med konkurrencer er der et hyperlink 'se vores facebook her', men du kan rent faktisk ikke trykke på det.

En ting jeg synes der mangler på hjemmesiden er lidt information om selve personerne bag virksomheden/konceptet, det ville gøre siden mere personlig samtidig med at man ville få et bedre indblik i hvem man vælger at invitere hjem til sig selv til en af jeres smagninger. Jeg ville simpelthen fortælle lidt om jer begge, og især din kammerats erfaring med vin og spiritus og så ville jeg inddrage billeder af jer, så man som sagt ved hvem man får på besøg. 

Held og lykke med konceptet.

Mvh

Helle

Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle!

Tusind tak. Jeg får lige styr på det defekte link. Godt spottet!

God ide, med lidt personlighed. Det skaber mere troværdighed og ja, folk skal jo lukke os ind indernes eget hus, så det vil måske betyde lidt.

Tak for inputs :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)