Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Porcelæn prototype / senere bestilling

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej netværk

Jeg er nyopstartet designer, og har nogle porcelæn på tegnebrættet. som jeg rigtig godt kunne tænkte mig, at få lavet prototyper af og senere lave bestilling på, til videre salg
Er der nogle der har gode råd? :-) 

Mange hilsner, 
Sara 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sara

Det er nogle rigtigt fine forslag, som Ravn kommer med - men de laver jo ofte prototyper kun i plastik (3D-print)

Måske skal du have fat i en keramiker, som kan hjælpe dig, som kan lave det 'rigtigt' i porcelæn?

Jeg tænker, at du må tage telefonbogen (eller google) og finde nogle små keramikere, som kan hjælpe dig. 

Derudover tænker jeg, at du kunne lave et opslag på min skole, hvor jeg læser (lidt endnu - jeg er igang med mit afgangsprojekt): kadk.dk Designskolen på Bornholm er fuld af keramikstuderende, som måske kan hjælpe dig.

Jeg vil meget gerne hjælpe dig videre - og jeg vil også være interesseret i at vide hvad du evt. finder frem til - så, jeg håber du måske vil give mig et prej om hvad du finder ud af.

Du må endelig kontakte mig, hvis du gerne vil snakke videre om det. Måske vi kan hjælpe hinanden Smile

Mvh David
-

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Iøvrigt, når jeg lige tænker efter, så kender jeg til fire keramik-workshops i København (jeg véd ikke hvor du er fra?)

To på Nørrebro, en på Østerbro og en på Vesterbro.

Du må sige til, hvis du vil vide mere.

Mvh David

-

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)